اینترنتکامپیوترموبایل

آموزش ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۴ دیدگاه ارسال شده است

چگونگی ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

اسنپ چت (Snapchat) از جمله محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد. برخی از کاربران این برنامه در ذخیره کردن عکس ها و فیلم ها در حافظه گوشی خود مشکل دارند. اما این فرآیند ساده است و روش های ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت برای گوشی ها اندروید و آیفون را آموزش می دهیم.

همه ما در برنامه ها و خصوصا شبکه های اجتماعی تصاویر و یا ویدیو هایی داریم که نمی خواهیم آن ها را از دست بدهیم. بنابراین باید عکس های مورد نیازمان را در حافظه گوشی ذخیره کنیم تا حتی پس از حذف کردن برنامه ها به آن ها دسترسی داشته باشیم. در اسنپ چت اندروید و آیفون هم می توانید با روش های مختلفی این کار را انجام دهید که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

شما می‌توانید برنامه اسنپ چت را از طریق لینک Google play برای گوشی‌ و تبلتهای اندروید و از لینک App store برای گوشی‌ و تبلت های ios دانلود و نصب کنید.

نکته مهم: برای حل مشکل ساخت پسورد در اسنپ چت مقاله آموزش نحوه ساخت پسورد اسنپ چت را مطالعه نمایید.

 

نحوه ذخیره عکس در اسنپ چت

برای ذخیره عکس اسنپ چت در گالری ابتدا برنامه اسنپ چت را در گوشی خود باز کنید.

سپس انگشت خود را در برنامه به پایین بکشید تا به صفحه User بروید. همچنین می توانید روی آیکن کاربر در بالا و سمت چپ برنامه تب کنید.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

حال روی تنظیمات با آیکن چرخ دنده تاچ کنید.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

در قسمت My Account تنظیمات، روی Memories تاچ کنید.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

حال روی گزینه Save to.. تاچ کنید.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

حال باید محل ذخیره سازی را انتخاب کنید. برای شما سه گزینه در اسنپ چت آماده شده است:
• Memories: این قسمت حافظه بکاپ خود برنامه است که تصاویر را روی سرور های اسنپ چت نگهداری می کند. شما می توانید این تصاویر را در هر زمانی دانلود کرده و یا به اشتراک بگذارید.
• Memories & Camera Roll: تصاویر هم در حافظه Memories اسنپ چت و هم در گوشی شما ذخیره می شود.
• Camera Roll Only: عکس ها فقط در حافظه گوشی ذخیره می شوند.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

پیشنهاد می شود گزینه دوم یعنی Memories & Camera Roll را انتخاب کنید. سپس روی علامت بک در گوشه بالا سمت چپ برنامه تاچ کنید.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

حالا وقتی عکس و فیلمی در اسنپ چت ذخیره می کنید، در حافظه گوشی شما هم ذخیره می شود. البته اگر می خواهید همه Story های شما ذخیره شود، گزینه Auto-Save را هم فعال کنید.

 

چگونه در اسنپ چت عکس را در گالری ذخیره کنیم؟

حال برای اینکه عکس ها یا ویدیو ها جدید را در حافظه گوشی ذخیره کنید، ابتدا به شکل معمول عکس یا فیلم خود را بگیرید. سپس روی نماد Save که به شکل فلش رو به پایین است ضربه بزنید.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

با این کار و انجام تنظیمات ذکر شده، عکس یا فیلم در حافظه گوشه و گالری شما ذخیره می شود. علامت آیکن ذخیره هم به شکل تیک به نشان ذخیره شدن تبدیل می شود.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

 

روش ذخیره کردن Story اسنپ چت در حافظه گوشی

جهت ذخیره فیلم اسنپ چت در گالری ابتدا برنامه را باز کرده و انگشت خود را روی صفحه نگه داشته و به سمت چپ بکشید تا وارد قسمت استوری ها بشوید. می توانید از طریق تاچ روی User و انتخاب Story هم وارد این بخش شوید.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

در کنار استوری های شما آیکن ذخیره وجود دارد. با تاچ کردن روی آن، استوری مورد نظر در حافظه گوشی ذخیره می شود.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

 

ذخیره عکس های ذخیره شده در Memories اسنپ چت

اگر قصد سیو عکس اسنپ چت در گالری را دارید که در Memories اسنپ چت قرار دارد، روی آیکن Memories در پایین صفحه و زیر دکمه دوربین تاچ کنید.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

عکس مورد نظر را انتخاب کرده و روی علامت سه نقطه تاچ کنید.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

اکنون روی دکمه Export Snap تاچ کنید.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

در بین گزینه های نشان داده شده روی Save Image تاچ کنید.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

 

ذخیره ویدیو در اسنپ چت قبل از آپلود

برای ذخیره فیلم اسنپ چت در گالری هنگامی که ویدیو خود را ضبط کرده اید، قبل از آپلود روی دکمه Save در پایین و گوشه سمت چپ صفحه تاچ کنید.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

اگر با توجه به تنظیمات گفته شده ذخیره در حافظه گوشی را فعال کرده باشید، ویدیو در گالری هم ذخیره می شود. (همچنین می توانید از سایر روش ها مطابق عکس هم ویدیو های خود را دانلود کنید)

 

ذخیره کردن ویدیو سایر افراد در اسنپ چت

اسنپ چت راهی برای ذخیره ویدیو و عکس سایر افراد در اسنپ چت قرار نداده است و شما باید از راه غیر مستقیم مانند اسکرین شات گرفتن از عکس و یا ضبط کننده صفحه استفاده کنید. در آیفون شما می توانید مستقیما از خود ضبط کننده صفحه استفاده کنید.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

برای اندروید هم می توانید از برنامه هایی مانند AZ Screen Recorder استفاده کنید. پس از نصب و اجرا برای استفاده از این برنامه ابتدا با تاچ روی نماد شناور برنامه، روی آیکن دوربین کلیک کنید. بعد سریعا ویدیوی اسنپ چت را باز کرده و مشاهده کنید. در پایان با باز کردن نوار نوتیفیکشن روی Stop تاچ کنید.

ذخیره عکس و فیلم در اسنپ چت

در نظر داشته باشید که در صورت گرفتن اسکرین شات و یا ضبط صفحه، اسنپ چت به شخص مقابل اطلاع خواهد داد که شما محتوا عکس یا فیلم او را ضبط کرده اید.

 

منبع

۴ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. آوا گفت:
    بفرمایید چطور میشه عکس و فیلم هایی که از مدتها پیش تو حافظه اسنپ چت هست رو به گوشی انتقال داد چون انجام تنظیمات فقط عکس و فیلم های بعدی رو در حافظه ذخیره میکنه
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      راحت ترین و سریعترین کار گرفتن اسکرین شات یا ویدئو رکوردر از صفحه نمایش هستش، میتونید از برنامه های خود گوشی یا نصب برنامه‌ این کار رو انجام بدین.
      • مهرشاد گفت:
        سلام ببخشید یه پسورد اسنپ‌چت میخوام
        • کیان گفت:
          سلام و وقت بخیر
          از نمونه پسورد زیر استفاده کنید:
          lBpj7yzA9DW1DenK
          اگه با این پسورد هم موفق نشدین، برنامه فیلترشکن خودتون رو عوض کنید، از برنامه های سالم استفاده کنید. و اینکه اول فیلترشکن رو روشن کنید و بعد اسنپ چت رو باز کنید.