اینترنتشبکه های اجتماعیموبایل

آموزش خارج کردن چت از حالت مخفی در موبوگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

خارج کردن چت از حالت مخفی در موبوگرام

چگونه می توانم چت های مخفی شده در نرم افزار موبوگرام را از حالت مخفی خارج کنم؟

تامین امنیت شبکه های اجتماعی امروزه به یکی از کار های ضروری برای افرادی که از این نرم افزارها استفاده می کنند تبدیل شده است. نرم افزار موبوگرام از آن دسته نرم افزار هایی است که همواره در تلاش بوده تا امنیت کاربران را تامین کند و در همین راستا مخفی کردن چت ها را در این نرم امکان پذیر کرده است که کاربران با استفاده از آن می توانند چت های خصوصی خود را در حالت مخفی قرار دهند تا در صفحه اصلی موبوگرام قابل مشاهده نباشد. اما برخی کاربران پس از انجام این کار نمی دانند چگونه می توان چت های مخفی شده خود را از این حالت در بیاورند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه خارج کردن چت از حالت مخفی در موبوگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

همچنین می توانید برای آشنایی با نسخه‌ های غیر رسمی تلگرام، مبحث معرفی نسخه‌ های غیر رسمی تلگرام را مطالعه نمایید.

 

معرفی نرم افزار موبوگرام

می توان از موبوگرام به عنوان اولین نسخه غیر رسمی تلگرام یاد کرد که در ابتدا برای فارسی زبانان طراحی شده بود که امکانات ویژه ای را برای کاربران خود در نظر گرفته بود. حالت روح یکی دیگر از ویژگی های این برنامه است که با استفاده از این قابلیت دیگران متوجه آنلاین بودن و فعالیت شما در موبوگرام نشده و اگر برای شما پیامی ارسال شود و شما آن را مشاهده کنید ، تیک دوم که بیانگر خوانده شدن مطلب است زده نمی شود و طرف مقابل شما نمی تواند متوجه شود که آیا پیام ارسال خوانده شده است یا خیر؟ در این نرم افزار هم می توان کانال ، گروه و چت های خصوصی داشت ، البته در این نرم افزار هر کدام از این ها در زبانه ای جداگانه و تفکیک شده قرار گرفته است ، البته می توان همه آنها را در یک صفحه هم مشاهده کرد مانند نسخه اصلی تلگرام.

 

نحوه خارج کردن چت از حالت مخفی در موبوگرام

به منظور خارج کردن چت های مخفی شده موبوگرام از این حالت، کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

۱. برنامه موبوگرام را اجرا کنید.

۲. آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را انتخاب کنید.

۳.سپس انگشت خود را بر روی گزینه “جستجو” یا همان آیکون “ذره‌بین” قرار داده و کمی نگه دارید.

۴. در صفحه جدیدی که برای شما نمایش داده می شود، باید رمز عبور یا همان پسوردی که برای مخفی سازی چت ها در نظر گرفته بودید را وارد کنید.

۵. در این مرحله، مشاهده خواهید کرد که لیست چت های مخفی نمایان می‌شود. انگشت خود را بر روی چت مد نظرتان که قصد دارید از حالت پنهان خارج شود قرار داده و کمی نگه دارید.

۶. در نهایت برای خارج کردن چت از حالت مخفی ، گزینه از حالت مخفی خارج شود را انتخاب کنید.

 

منبع