اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام

اینستاگرام به یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تبدیل شده است و روزانه افراد زیادی به آن اضافه می شود. امروزه یکی از مشکلاتی که کاربران اینستاگرامی با آن درگیر هستند، عدم ورود یا همان لاگین(Log In) کردن می باشد که موجب ناراحتی و نارضایتی افراد شده است. عوامل مختلفی باعث بروز چنین مشکلاتی می شوند که در این مطلب قصد داریم برخی از آن ها را بررسی کنیم و راه حل این مشکلات را توضیح دهیم. در ادامه با آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری نحوه حل مشکل دذیافت کد امنیتی اینستاگرام، مبحث آموزش حل مشکل دریافت کد امنیتی اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام

یکی از مشکلاتی که کاربران اینستاگرام هنگام ورود مجدد به حساب کاربری خود پس از خروج از آن، عدم ورود یا Log  In می باشد که به دلایل عمده ای رخ می دهد. در ادامه به بررسی این دلایل می پردازیم.

آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام

به طور معمول، هنگام مواجهه با این مشکلات، خطاهای زیر را از طرف اینستاگرام مشاهده میکنید :

Instagram username not found.

Please check your username and try again.

We can’t sign in to your account.

Please check your username and try again

Forgotten password for [username]?

Username you entered does not belong to an account.

Sorry, there was a problem with your request.

زمانی که با خطاهای بالا برخورد کردید لازم نیست نگران شوید، زیرا در ادامه راه حل هایی را برای مواجهه با این خطاها به شما آموزش خواهیم داد.

 

تنظیم مجدد رمزعبور

قبل از هرگونه اقدامی ابتدا از وارد نمودن صحیح نام کاربری و رمز عبور خود مطمئن شوید، اگر مشخصات ورود به طور خودکار وارد شده اند سعی کنید آنها را حذف کنید و خودتان مجدد وارد کنید. اما اگر باز هم مشکل حل نشد و نتوانستید وارد حساب کاربری خود شوید باید رمز عبور خود را مجددا تنظیم نمایید. برای این کار کافیست مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

۱. ابتدا بر روی گزینه Get help signing in  کلیک نمایید.

تنظیم مجدد رمزعبور اینستاگرام

۲.  سپس اطلاعاتی خواسته شده در صفحه جدید را وارد نموده و گزینه Next را انتخاب کنید.

تنظیم مجدد رمزعبور اینستاگرام

۳. در این مرحله از اینستاگرام از شما می خواهد تا یک روش بازیابی رمز عبور که شامل ارسال رمز به ایمیل، پیامک، ورود به فیسبوک و.. است انتخاب کنید.

تنظیم مجدد رمزعبور اینستاگرام

۴. درنهایت رمز عبور جدید برای شما ارسال می شود و شما می توانید به راحتی وارد اکانت خود شوید.

 

بررسی اینترنت وای فای

اکثر اوقات مشکل وارد نشدن به اکانت اینستاگرام، ناشی از ضعیف بودن اتصال اینترنت و مشکلات مربوط به آن است. اگر خطای نمایش داده شده در هنگام ورود مجدد به اینستاگرام پس از اینکه از آن خارج شدید شامل مواردی مانند عدم اتصال به سرور باشد، باید اتصال اینترنت وای فای یا همراه خود را بررسی کنید.

 

بررسی تاریخ و زمان گوشی

از جمله موضوعاتی که باعث بروز مشکلاتی در هنگام ورود به اکانت اینستاگرام می شوذ، عدم تنظیم بودن تاریخ و زمان تلفن همراه می باشد. بنابریان سعی کنید همیشه تاریخ و زمان گوشی خود را به درستی تنظیم نمایید.

همچنین می توانید برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، تاریخ و زمان گوشی خود را در حالت خودکار یا اتوماتیک قرار دهید. برای انجام این کار کافیست مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

۱. ابتدا وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید.

۲. گزینه System را انتخاب نمایید.

۳. سپس بر روی گزینه Data & time  کلیک کنید.

۴. در نهایت گزینه Automatic date & time را در حالت فعال قرار دهید.

بررسی تاریخ و زمان گوشی

 

پاک کردن حافظه کش و دیتای اینستاگرام

خراب بودن حافظه کش یا دیتا اینستاگرام میتواند باعث بروز مشکلاتی در لاگین به اینستاگرام شود. به همین دلیل برای حل نمودن مشکل ورود به اینستاگرام می توانید حافظه کش و دیتای اینستاگرام را پاک کنید. برای انجام این کار کافیست طبق مراحل زیر پیش بروید.

۱. وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید.

۲.سپس بر روی گزینه Apps کلیک کنید.

۳. در بخش Downloaded برنامه Instagram را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.

۴. از مشخصات برنامه بر روی Clear cacheکلیک کنید تا حافظه کش اینستاگرام حذف شود (در برخی از گوشی ها باید وارد قسمت Storage شوید).

 

ورود با استفاده از مرورگر

حتما می دانید که اینستاگرام بر روی مرورگر ها هم کار میکند و شما می توانید با استفاده از مرورگر نیز وارد اینستاگرام شده و از آن استفاده کنید.

 

بروزرسانی اینستاگرام

به طور معمول قدیمی بودن ورژن اینستاگرام موجب بروز مشکلاتی در این برنامه می شود که یکی از آن ها عدم ورود به حساب کاربری می باشد.در چنین مواقعی این خطاها به این معنی که نیاز به بروزرسانی اینستاگرام به نسخه جدیدتر دارد.