اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام از طریق برنامه

نوشته شده در ۲ سال پیش | ۱ دیدگاه ارسال شده است

آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام از طریق برنامه

آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام از طریق برنامه

اینستاگرام به یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تبدیل شده است و روزانه افراد زیادی به آن اضافه می شود. امروزه یکی از مشکلاتی که کاربران اینستاگرامی با آن درگیر هستند، عدم ورود یا همان لاگین(Log In) کردن می باشد که موجب ناراحتی و نارضایتی افراد شده است. در ادامه با آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام از طریق برنامه با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری نحوه حل مشکل ورود به اینستاگرام، مبحث آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام را مطالعه نمایید.

نحوه حل مشکل ورود به اینستاگرام از طریق برنامه

همانطور که گفتیم اپلیکیشن اینستاگرام در مدت کمی توانست در سراسر جهان محبوبیت زیادی کسب کند، اما با وجود محبوبیت فراوانی که این اپلیکیشن دارد، دارای یکسری خطاها و نواقص نیز می باشد. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که پس از خروج از حساب کاربری خود نتوانید به آسانی به آن برگردید.

یکی از روش های حل این مشکل استفاده از برنامه Parallel Space می باشد که کاربران با استفاده از برنامه می توانند خطای ورود به اینستاگرام را رفع کنند. برای انجام این کار مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

۱. ابتدا برنامه Parallel Space را از گوگل پلی و یا مارکت های دیگر دانلود و نصب نمایید.

مرحله 1

۲. پس از اجرای این برنامه، لیست برنامه های نصب شده بر روی تلفن همراهتان برای شما ظاهر می شود.

۳. در این مرحله  باید به دنبال برنامه اینستاگرام بگردید و گزینه Add to Parallel Space را انتخاب کنید تا یک کلون از آن در لیست برنامه های گوشی ایجاد شود.

مرحله 3

۴. اکنون انگشت خود را بر روی آیکون برنامه اینستاگرام نگه دارید و گزینه Create Shortcut را بزنید تا یک آیکون از اینستاگرام ایجاد شود.

مرحله 4

۵. در نهایت بوسیله این آیکون می توانید وارد برنامه اینستاگرام شوید  اطلاعات اکانت خود را وارد نمایید.

بدین ترتیب شما می توانید از طریق استفاده از روش گفته شده در بالا و با استفاده  از برنامه، مشکل ورود به اینستاگرام را حل نمایید.

 

۰ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. همتا گفت:
    سلام
    برنامه پارلا رو نصب کردم همه آپ ها کلر می‌کنند به غیر از اینیستا گرام.چیکار کنم ؟
    قبلا داشتم پاک کردم