تلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش حل مشکل عدم دریافت کد ورود به تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | ۱ دیدگاه ارسال شده است

آموزش حل مشکل عدم دریافت کد ورود به تلگرام

چرا کد تایید تلگرام برایم ارسال نمی شود؟

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که پس از خروج از حساب کاربری تلگرام خود، در هنگام ورود مجدد به آن، کد تایید تلگرام برایتان ارسال نشود. کد تلگرام هر شخص مختص به آن کاربر بوده و برای امنیت بیشتر کاربران تلگرام تعبیه شده است .همانطور که می دانید کد تلگرام به صورت پیامک و یا به صورت صوتی که با شما تماس گرفته می شود در اختیارتان قرار می گیرد که مدتی است کاربران تلگرام با مشکل عدم دریافت کد مواجه هستند.  به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا نحوه حل مشکل عدم دریافت کد ورود به تلگرام را به شما آموزش دهیم.

آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با نحوه افزودن بیو به پروفایل تلگرام، مبحث آموزش افزودن بیو به پروفایل تلگرام را مطالعه نمایید.

 

کد تایید تلگرام چیست؟

ارسال کد تلگرام( کد فعال سازی تلگرام ) به دلیل حفظ امنیت اکانت کاربران این پیام رسان می باشد . در واقع یکی از بهترین راه های جلوگیری از هک شدن اکانت شما این است که اگر کسی بخواهد از اکانت شما استفاده یا بهتر است بگوییم سو استفاده کند ، باید حتما تلفن همراه شما را نیز داشته باشد تا بتواند کد فعال سازی را دریافت کند.  از اصلی ترین دلایل برای عدم دریافت کد تلگرام پاک کردن و نصب مجدد تلگرام به صورت مکرر می باشد. همچنین بلاک شدن شما توسط تلگرام نیز می تواند یکی از دلایل عدم دریافت کد تلگرام باشد که این اتفاق در صورت وارد کردن پشت سر هم و به صورت نادرست کد تلگرام اتفاق می افتد.

 

نحوه حل مشکل عدم دریافت کد ورود به تلگرام

جهت حل این مشکل می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. ابتدا وارد وبسایت web.telegram.org  شوید.

۲. در قسمت Phone number شماره خود را وارد نمایید.

۳. منتظر بمانید تا کد تلگرام برای شما ارسال شود.

۴. اگر به صورت پیامک دریافت نکردید با شما تماس گرفته شده و به صورت صوتی کد خوانده می شود.

عدم دریافت کد ورود

۵. همچنین استفاده از برنامه های تغییر آی پی می تواند در زمینه عدم دریافت کد تلگرام به شما کمک کند تا آی پی ذخیره شده در سرور تلگرامتان تغییر کرده و یک آی پی جدید جایگزین شود .

۶. اما اگر با انجام راه حل های گفته شده نتیجه ای نگرفتید باید مدتی صبر کنید تا از بلاک تلگرام خارج شده و مجددا اقدام به ساخت اکانت کنید.

بدین ترتیب با استفاده از روش بالا و مراجعه به وبسایت تلگرام، به آسانی می توانید کد تایید ورود به تلگرام را دریافت کنید و با استفاده از آن وارد حساب کاربری تلگرام خود شوید و از آن بهره ببرید.

 

منبع

۰ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. احمد گفت:
    سلام من تلگرام هک شده الان هرچی میزنم ک وارد تلگرام شوم نمیتونم از تلگرام شخصی ناشناس استفاده مکنه