اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش حل مشکل دریافت کد امنیتی اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش حل مشکل دریافت کد امنیتی اینستاگرام

روش های حل مشکل  دریافت کد امنیتی اینستاگرام

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای ورود به اینستاگرام نیاز به کد ۶ رقمی که احراز هویت داشته باشید. این مشکل به طور معمول در مواقعی که رمز عبور خود را فراموش نموده اید و یا قصد دارید از هویت کاربران قبل از ورود به حساب کاربری خود مطمئن شوید،رخ می دهد. اما گاهی اوقات این کد احراز هویت به دلایل مختلفی برای کاربران ارسال نمی شود و کاربران نمی توانند وارد حساب کاربری خود شوند. در ادامه با آموزش حل مشکل دریافت کد امنیتی اینستاگرام با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری نحوه حل مشکل ورود به اینستاگرام، مبحث آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

حل مشکل دریافت کد امنیتی اینستاگرام با کدهای بازیابی

اگر از آن دسته کاربرانی باشید که قبل از پیدایش این مشکل از رمز دو مرحله ای اینستاگرام استفاده می کنند، می توانید از کدهای بازیابی برای حل مشکل عدم دریافت کد امنیتی اینستاگرام استفاده کنید. جهت یادگیری نحوه انجام این کار مراحل زیر را طی کنید.

۱. ابتدا وارد بخش Settings یا تنظیمات تلفن همراه خود شوید.

۲. سپس Privacy and Security را انتخاب کنید.

۳.در این مرحله بر روی گزینه Two-Factor Authentication کلیک کنید.

۴. اکنون گزینه Recovery Codes را انتخاب کنید.

۵. و در نهایت جهت لغو کدهای قدیمی و ایجاد کد جدید بر روی Get New Codes بزنید.

حل مشکل دریافت کد امنیتی اینستاگرام با کدهای بازیابی

نکته: به یاد داشته باشید که جهت دسترسی به این کدها ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید و سپس این کدها را کپی کرده یا از آن ها عکس بگیرید.

حل مشکل دریافت کد امنیتی اینستاگرام با استفاده از ایمیل

در هنگام وارد کردن ایمیل خود در قسمت مشخصات اینستاگرام باید دقت کافی به خرج بدهید تا ایمیل خود را به درستی وارد نمایید. البته گاهی اوقات به دلیل تغییراتی که در تنظیمات ایمیل انجام شده است کد احراز هویت به ایمیل شما نیز ارسال نمی شود.

 

حل مشکل دریافت کد امنیتی اینستاگرام با استفاده از گزینه Get Help Signing In

در صفحه ابتدایی لاگین اینستاگرام گزینه ای به نام Get Help Signing In قرار دارد که کاربران می توانند از طریق آن اقدام به دریافت کد امنیتی برنامه اینستاگرام کنند. بدین طریق که ابتدا باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و سپس بر روی گزینه Other Issues کلیک کنید.

توجه داشته باشید که اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید باید گزینه Use Username or Email را انتخاب و سپس اطلاعات مربوط به خود را وارد نمایید. سپس در منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود گزینه  Don’t have access to any of these یا Need more help را انتخاب نمایید.

حل مشکل دریافت کد امنیتی اینستاگرام با استفاده از گزینه Get Help Signing In

 

 

حل مشکل دریافت کد امنیتی اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن

در این روش شما می توانید از شماره تلفن همراه خود جهت دریافت کد احراز هویت اقدام کنید تنها کافیست قبل از وقوع چنین مشکلی، در بخش Edit Profile حساب کاربری خود به جای ایمیل شماره تلفن خود را وارد نمایید.

نکته: به یاد داشته باشید که شماره ای که قبلا در هنگام ثبت نام در اینستاگرام نوشته اید را وارد کنید.

حل مشکل دریافت کد امنیتی اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن

 

حل مشکل دریافت کد امنیتی اینستاگرام با استفاده از تغییر IP

در بعضی مواقع ممکن است به خاطر استفاده از IP ایران، اپلیکیشن اینستاگرام کد امنیتی را برای شما ارسال نکند. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید تغییر IP و استفاده از فیلتر شکن برای ورود به اینستاگرام می باشد.

حل مشکل دریافت کد امنیتی اینستاگرام با استفاده از تغییر IP

 

حل مشکل دریافت کد امنیتی اینستاگرام با استفاده از Switch Account

یکی دیگر از روش هایی که به کمک آن می توانید مشکل عدم دریافت کد امنیتی برنامه اینستاگرام را حل کنید استفاده از گزینه switch account در پایین صفحه ابتدایی لاگین اینستاگرام است.

پس از انجام این کار، صفحه جدید برای شما ظاهر می شود که باید نام کاربری و رمز عبور خود را پاک کنید و سپس گزینه Log in with Facebook رارا انتخاب نموده تا از حساب کاربری خود در فیسبوک بتوانید وارد اینستاگرام شوید.