اینترنتموبایل

آموزش حل مشکل ارور Sorry something went wrong در اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۲ دیدگاه ارسال شده است

حل مشکل ارور Sorry something went wrong در اینستاگرام

روش های حل مشکل ارور Sorry something went wrong در اینستاگرام

به تازگی دریافت کرده ایم که بسیاری از کاربران با ارور Sorry something went wrong در اینستاگرام مواجه شده اند. توسعه دهندگان اینستاگرام همواره برای این برنامه بروزرسانی های مختلفی ارائه میدهند که ممکن است برخی از آنها دارای نقص های شبکه‌ای باشند. اگر شما هم از جمله اشخاصی هستید که در پی حل مشکل Something went wrong هستند، حتما با روش های حل مشکل ارور Sorry something went wrong در اینستاگرام همراه ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای آشنایی با نحوه حل مشکل کار نکردن لوکیشن، مبحث آموزش حل مشکل کار نکردن لوکیشن در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

آموزش نحوه حل مشکل ارور Sorry something went wrong در اینستاگرام

ارور Something went wrong اینستا می تواند دلایل مختلفی از جمله در دسترس نبودن سرور های اینستاگرام یا وجود نقصی در اینترنت شما یا منطقه شما باشد. معمولا این مسئله موقتی بوده و بعد مدتی رفع رفع خواهد شد. اما به هر حال اگر در صدد این هستید که something went wrong یعنی چه موارد زیر را دنبال کنید.

 

ابتدا مطمئن شوید که سرور های Instagram در دسترس هستند

حل مشکل ارور Sorry something went wrong در اینستاگرام

بعضی اوقات، سرورهای اینستاگرام می توانند موقتاً در دسترس نباشند یا در منطقه یا کشور شما از کار افتاده باشند. راه فهمیدن اینکه آیا سرور های اینستا در دسترس هستند یا خیر این است که از دوستان و آشنایان خود بپرسید که آیا می توانند به اینستاگرام وارد شوند و مطالب جدیدی ببینند یا خیر همچنین میتوانید از سرویس Downdetector نیز وضعیت سرورهای اینستاگرام را مشاهده کنید. اگر آن ها هم نمی توانستند از اینستاگرام استفاده کنند، بدانید که حتما مشکل از سرور های اینستا است و در این صورت راه حل تنها می تواند صبر کردن باشد.

 

ورود به اینستاگرام از طریق فیس بوک

گاهی اوقات می توان با ورود به اینستاگرام از طریق فیس بوک پیغام Something went wrong در اینستاگرام را حل نمود. اما توجه داشته باشید که برای استفاده از این راه حل باید پیش تر از بوجود آمدن این مشکل، حساب Instagram و فیسبوک خود را به هم متصل کرده باشید در غیر این صورت امکان استفاده از این روش را نخواهید داشت.

 

ورود به Instagram در اپلیکیشن ویندوز

حل مشکل ارور Sorry something went wrong در اینستاگرام

همچنین اگر خطای Something went wrong را در موبایل خود دارید بد نیست یک بار اینستاگرام را در ویندوز خود تست کنید. برای اینکار ابتدا نسخه ویندوز اینستاگرام را از مایکروسافت استور دریافت کرده و سپس نصب کنید. بعد از آن با وارد کردن اطلاعات حسابتان به آن لاگین کرده و ببینید که آیا اینجا هم ارور اینستاگرام Something went wrong را دارید یا خیر.

 

رفع ارور But something went wrong در اینستاگرام با نصب شبیه ساز اندروید

حل مشکل ارور Sorry something went wrong در اینستاگرام

به وسایت BlueStacks رفته و شبیه ساز بلواستکس را برای مک یا ویندوز دانلود کنید. آن را نصب کرده و سپس فایل apk اینستاگرام را درون آن درگ کنید. اینستا را در شبیه ساز باز کنید و اطلاعات حساب کاربری خود را وارد آن کنید و ببینید آیا مشکل در اینجا هم وجود دارد یا نه. اگر همچنان مشکل پابرجا بود روش های دیگر را تست کنید.

 

پاک کردن کش برنامه اینستاگرام

بعضی اوقات فایلهای اضافی در حافظه پنهان موبایل می توانند باعث ایجاد خطا هایی در برنامه اینستاگرام شوند. بنابراین، می توانید تمام آن ها را حذف کرده و دوباره امتحان کنید. پاک سازی حافظه پنهان برای کاربران اندروید و iOS کمی متفاوت است پس در زیر می توانید هر دوی آنها را ببینید.

 

پاک سازی حافظه پنهان در اندروید

حل مشکل ارور Sorry something went wrong در اینستاگرام

به تنظیمات موبایل رفته و مسیر Apps > Instagram را دنبال کنید. از بخش Storage بر روی Clear Cache کلیک کرده تا حافظه پنهان اپلیکیشن پاک سازی شود.

 

پاک سازی حافظه پنهان در آیفون

حل مشکل ارور Sorry something went wrong در اینستاگرام

به تنظیمات رفته و دنبال گزینه iPhone storage بگردید. به پایین اسکرول کرده و بر روی apps کلیک کنید. سپس به دنبال Instagram گشته و بر روی آن کلیک کنید. در صفحه بعد بر روی Offload App ضربه زده تا حافظه پنهان اینستاگرام را پاک کنید. با اینکار هیچگونه فایلی از برنامه اینستاگرام حذف نخواهد شد.

موقتاً حساب خود را غیر فعال کنید

حل مشکل ارور Sorry something went wrong در اینستاگرام

گاهی اوقات ممکن است مشکل Something went wrong در اینستاگرام با موقتا غیر فعال کردن حساب بر طرف شود. برای اینکار باید حتما به نسخه وب اینستاگرام وارد شوید و سپس با رفتن به بخش Settings و کلیک بر روی گزینه Temporarily disable my account در انتهای تنظیمات حساب خود را موقتا از دسترس خارج کنید. ۲ یا ۳ ساعت صبر کنید و مجددا حساب خود را فعال کنید و ببینید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.

 

اینستاگرام را یکبار حذف و نصب کنید

این روش ممکن است برای بسیاری از کاربرانی که با ارور We are sorry but something went wrong در اینستاگرام مواجه هستند راه گشا باشد. می توانید به سرعت اپلیکیشن اینستاگرام را از روی موبایل خود حذف کرده و سپس آن را از گوگل پلی دانلود کنید. سپس ببینید که آیا همچنان مشکل پا برجاست یا نه.

 

موبایل خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید

روشی که شاید بر همه پاسخ گو نباشد اما در صورتی که مدت ها از بروز این مشکل گذشته است و علی رغم امتحان تمام راه های گفته شده، همچنان مشکل وجود دارد بد نیست یک بار موبایل خود را Factory reset کنید. ولی حتما توجه داشته باشید که توسط این روش تمام اطلاعات شما از جمله تصاویر و مخاطبین و .. در صورت عدم وجود بک آپ پاک خواهد شد.

 

موضوع را با پشتیبانی اینستاگرام در جریان بگذارید

حل مشکل ارور Sorry something went wrong در اینستاگرام

اگر تمام راه ها را امتحان کردید اما همچنان نتوانسته اید ارور Something went wrong اینستا را حل کنید می توانید موضوع را با پشتیبانی اینستاگرام در جریان بگذارید. برای اینکار به صفحه authorization اینستاگرام رفته و به دنبال Log In Help بگردید. سپس ایمیلی که در اینستاگرام استفاده کرده اید را وارد کنید و بعد Send E-mail را بزنید. فورا پیغامی به صندوق دریافتی ایمیل شما ارسال میشود که در آن لینکی وجود دارد. بر روی لینک کلیک کرده و مراحل در آن را طی کنید.

 

منبع

۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. Ameneh گفت:
    سلام تورخدا کمک کنید برنامه Pixaloop رو نصب میکنه اینجوری مینویسه Somthing Went Worng باید چیکار کنم
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      این برنامه با اندروید ۷.۱.۱ به پایین و بعضی از گوشی های هواوی مشکل داره، آخرین نسخه برنامه رو امتحان کنید.