اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش حذف Suggested در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش حذف Suggested در اینستاگرام

چگونه می توانم Suggested در پست های فید و دایرکت اینستاگرام را حذف کنم؟

اگر از کاربران نرم افزار محبوب اینستاگرام هستید، حتما با این مسئله مواجه شده اید که پس از فالو کردن یک شخص ، در قسمت میانی صفحه، لیست افرادی برای شما نمایان خواهد شد که اینستاگرام به عنوان مخاطبان پیشنهادی که ممکن است آن ها را بشناسید برای شما نمایش می دهد تا در صورت تمایل این افراد را فالو کنید. اما گاهی اوقات ممکن است این موضوع برای برخی از کاربران آزار دهنده باشد و قصد دارند تا این قابلیت را غیرفعال نمایند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه حذف Suggested در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی ریست کردن پسورد اینستاگرام، مبحث آموزش ریست کردن پسورد اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی حذف Suggested در پست های فید و دایرکت اینستاگرام

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس با کلیک بر روی آیکون Home در نوار پایین صفحه، وارد صفحه اولیه اینستاگرام شوید.

۴. در این مرحله باید کمی پایین بروید تا لیست کاربران Recommended for You برای شما نمایش داده شود.

۵. در صورت اطمینان از اینکه نمی خواهید اشخاص را فالو نمایید کافیست بر روی آیکون ضربدر در بالای تصویر پروفایل کاربری فرد کلیک نمایید.

۶. همچنین می توانید با کلیک بر روی گزینه See all می‌توانید تمامی کاربران پیشنهاد شده را مشاهده کنید.

مرحله 6

۷.  برای حذف هر کدام باید روی ضربدر بزنید. البته این لیست با این کار به صورت کامل بسته نخواهد شد. بلکه با رفرش (Refresh) کردن کاربران جدیدی به شما پیشنهاد خواهد شد.

بدین ترتیب در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده می توانید Suggested های موجود در اینستاگرام را حذف کنید.