تلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش حذف دستگاه های متصل به تلگرام یا Active Sessions – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | ۷ دیدگاه ارسال شده است

آموزش حذف دستگاه های متصل به تلگرام

آموزش حذف دستگاه های متصل به تلگرام (Active Sessions)

ویژگی Active Sessions تلگرام یک قابلیت منحصر به فرد این پیام رسان محبوب می باشد که با استفاده از آن می توانید دستگاه هایی را که اکانت شما بر روی آن ها فعال می باشد را مشاهده نمایید. اگر در این قسمت دستگاه هایی را مشاهده کردید که به نظرتان اکانتی بر روی آن دستگاه ندارید می توانید سریعا آن را حذف کنید. با استفاده از این قابلیت می توانید از دست هکر ها نجات یابید و همیشه از امنیت حساب کاربری خود اطمینان یابید. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه استفاده از تنظیمات Active Sessions و حذف دستگاه های متصل به تلگرام را به شما آموزش دهیم.

آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین شما می توانید برای آشنایی با نحوه مسدود کردن و بلاک اشخاص و یا گروه و کانال خاص در تلگرام مبحث آموزش بلاک کردن افراد، کانال و گروه ها در تلگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه استفاده از Active Sessions تلگرام

۱. برای استفاده از Active Sessions تلگرام ابتدا برنامه تلگرام را اجرا کنید و سپس بر روی آیکون موجود در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک نمایید.

آموزش حذف دستگاه های متصل به تلگرام

۲. در بخش جدید، گزینه Settings را انتخاب کنید.

آموزش حذف دستگاه های متصل به تلگرام

۳. سپس با انتخاب گزینه Privacy and Security، وارد منوی آن شوید.

آموزش حذف دستگاه های متصل به تلگرام

۴. پس از ورود به منوی امنیت تلگرام، گزینه هایی پیش روی شما قرار می گیرد که از بین آن ها به دنبال گزینه Active Sessions بگردید و آن را انتخاب کنید.

آموزش حذف دستگاه های متصل به تلگرام

۵. در این قسمت لیستی از دستگاه ها برای شما نمایان می شود که تاریخ اتصال آن ها نیز مشخص است. با دقت بررسی کنید که اگر دستگاه هایی را مشاهده کردید که برای شما نا آشنا می باشد کافی است روی آن دستگاه ناشناس کلیک کنید و در پیامی که برای شما می آید OK را انتخاب کنید. بدین ترتیب آن دستگاه متصل به حساب کاربری شما حذف خواهد شد.

آموزش حذف دستگاه های متصل به تلگرام

همچنین، برای حذف تمامی دستگاه هایی که برای شما نمایش داده می شود، می توانید از گزینه Terminate All Other Sessions استفاده نمایید.

۷ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. fatiiiiiiiiiiii گفت:
    سلام وقتتون بخیر من چند وقت پیش در حد چند روز تلگرام نصب کردم و بعد پاک کردم از طرق اطرافیان و دوستانم متوجه شدم از دستگاهی وارد تلگرام من شده و همه ای دوستان منو عضو کانال های مختلف میکنه الان ک میخوام حذفش کنم نمیشه چرا؟
  2. خانم میم گفت:
    سلام لطفا کمکم کنید من خودم به کسی دسترسی دادم به تلگرام الان میخوام دیگه دسترسیش قطع بشه هرکاری میکنم بازم هستش
  3. کارلی گفت:
    میخوام وارد تلگرام بشم هر بار که شماره مو میزنم میگه تلگرام خود راچک کنید کد برای تلگرامتون ارسال در حالی که من با اون اکانت وارد تلگرام نشدم میزنم ارسال کد از طریق پیامک اِرور میده با چند تلگرام امتحان کردم تقریبا یک ماه راحلی هست؟
  4. یاور گفت:
    اینکار روکردم نوشت چندساعت دیگه امتحان کن نمی شه چه بکنم