موبایل

آموزش حذف تبلیغات یوتیوب در اندروید

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش حذف تبلیغات یوتیوب در اندروید

یکی از موراد آزار دهنده در هنگام استفاده از یوتیوب، تبلیغات بسیار زیاد آن است که شما در ابتدای پخش ویدیوها با آن مواجه می شوید در این آموزش قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که بتوانید با آن تمام تبلیغات یوتیوب اندروید را حذف کنید این روش ساده ترین و بهترین روش برای این کار بوده و شما بدون نیاز به اطلاعات خاصی و تنها با نصب این اپلیکیشن ها از دست تبلیغات یوتیوب خلاص شوید.

شما می‌توانید اپلیکیشن یوتیوب را از طریق لینک Google play برای اندروید و از لینک App store برای ios دانلود نمایید.

همچنین شما می توانید برای آشنایی با ساخت اکانت یوتیوب مبحث آموزش ساخت اکانت یوتیوب  را مطالعه نمایید.

 

چگونه تبلیغات یوتیوب را غیر فعال کنیم ؟

برای غیر فعال کردن تبلیغات یوتیوب در نسخه اندروید شما ابتدا باید یک نسخه غیر رسمی از یوتیوب را بر روی گوشی خود نصب کنید بهتر است نسخه پیش فرض یوتیوب که بر روی دستگاه اندروید شما نصب از را غیر فعال کنید.

حذف تبلیغات یوتیوب در اندروید

YouTube Vanced یک نسخه غیر رسمی از اپلیکیشن یوتیوب برای اندروید است که تمام قابلیت های نسخه اصلی را در اختیار شما قرار می دهد و مهم ترین ویژگی این نسخه این است که تمام تبلیغات یوتیوب را حذف کرده است و شما در هنگام تماشای ویدیوهای یوتیوب هیچ گونه تبلیغاتی مشاهده نخواهید کرد .

وقتی وارد لینک بالا شدید ابتدا نرم افزار YouTube Vanced را نصب کنید سپس برای وارد شدن به حساب یوتیوب خود نیاز است که اپلیکیشن microG را نیز نصب کنید تا بتوانید وارد حساب کاربری یوتیوب خود شوید البته با نصب microG آیکونی به برنامه های شما اضافه نمی شود چرا که این برنامه پیش نیاز برای اجرای YouTube Vanced است.

 

لینک دانلود مستقیم برنامه YouTube Vanced

لینک دانلود مستقیم برنامه microG

 

 

منبع