اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش حذف تاریخچه چت تلگرام (Clear History)

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

حذف تاریخچه چت تلگرام

آموزش حذف تاریخچه چت تلگرام (Clear History)

امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی و دنیای ارتباطات بسیاری از افراد کارهای روزانه خود را از طریق پیام رسان هایی مانند تلگرام انجام می دهند و در فضای این برنامه به گفتگو و معاشرت با دوستان و آشنایان خود می پردازند. مکالمات شما در محیط نرم افزار تلگرام ذخیره می شود و تمام پیام هایی که برای دیگران ارسال و یا دریافت می کنید در چت های شما ذخیره می شود. اما گاهی اوقات ممکن است شما بخواهید پیام های یک گفتگوی به خصوص خود را پاک کنید. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به شما نحوه حذف تاریخچه چت تلگرام (Clear History) را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی تغییر ایموجی ری‌ اکشن تلگرام، مبحث آموزش تغییر ایموجی ری‌ اکشن تلگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی حذف تاریخچه چت تلگرام

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یادگیری نحوه پاکسازی و حذف تاریخچه چت های تلگرام هستید، طبق مراحل زیر و به ترتیب پیش بروید:

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که با انجام این روش رسانه های موجود در چت های شما حذف نخواهند شد و فقط پیام های متنی شما پاک می شوند.

۱. ابتدا نرم افزار تلگرام را اجرا کنید.

۲. سپس در مرحله ی دوم در منوی اولیه نرم افزار تلگرام، بر روی گفتگوی مورد نظر خود را که قصد حذف تاریخچه آن را دارید چند لحظه نگه دارید.

۳. در مرحله ی جدید بر روی آیکون به شکل سه نقطه عمودی که در بالای صفحه نمایان می شود کلیک کنید.

حذف تاریخچه چت تلگرام

۴. در پنجره جدیدی که برای شما نمایش داده می شود، گزینه Clear history را انتخاب کنید.

حذف تاریخچه چت تلگرام

۵. در بخش جدید، از شما سوال می شود که از انجام این کار و پاک کردن تاریخچه گفتگو مطمئن هستید یا خیر؟

۶. در صورتی که از انجام این کار مطمئن هستید گزینه Clear را انتخاب کنید.

مرحله 6

۷. همچنین اگر می خواهید تا تاریخچه گفتگو برای شخص مقابل هم پاک شود می توانید تیک گزینه موجود را مطابق تصویر بزنید.

مرحله 7

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید، با یادگیری آموزش بالا به راحتی می توانید تاریخچه گفتگو های مورد نظر خود را پاک کنید.