اینترنتشبکه های اجتماعی

آموزش حذف اکانت پیام‌رسان سروش

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

حذف اکانت پیام‌رسان سروش

چگونه می توانم حساب کاربری پیامرسان سروش خودم را حذف کنم؟

یکی از برترین پیام رسان های ایرانی که بسیاری از افراد از آن ها استفاده می کنند پیام رسان سروش می باشد  که با ارائه خدمات متنوع و جذاب به کاربران توانسته است توجه بسیاری از کاربران اینترنت ایرانی را به خود جلب کنند.  با این حال شاید کسانی باشند که پس از دانلود سروش و کار با پیام رسان سروش، نظرشان چندان جلب نشده و خواهان حذف حساب کاربری سروش خود باشند. خوشبختانه برای این منظور نیز راهی وجود دارد که با استفاده از آن قادر خواهید بود، به سادگی اکانت سروش خود را پاک نمایید.در ادامه با آموزش حذف اکانت پیام‌رسان سروش با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید جهت یادگیری نحوه ی جستجوی کانال در سروش، مبحث آموزش جستجوی کانال در سروش را مطالعه نمایید.

پیامرسان سروش برای سیستم عامل‌های اندروید، ios، ویندوز، مک و لینوکس قابل نصب بوده که می‌توان آخرین نسخه آن را از این لینک دانلود کرد.

 

چگونگی حذف اکانت پیام‌رسان سروش

همانطور که می دانید برای پاک کردن تمامی داده های خود از برنامه های پیام رسان، تنها پاک کردن خود اپلیکیشن از لیست برنامه های نصب شده روی گوشی چاره ساز نبوده و برای این منظور نیاز است که قبل از اقدام به پاک کردن برنامه، اکانت یا حساب کاربری خود را از سرورهای مختص برنامه حذف نمایید.

جهت یادگیری نحوه حذف اکانت پیام‌رسان سروش مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

۱. ابتدا برنامه سروش را اجرا کنید.

۲. سپس به بخش گزینه ها، با استفاده از بخش نشان داده شده در تصویر زیر بروید.

حذف اکانت پیام‌رسان سروش(مرحله 2)

۳. در منوی باز شده، گزینه تنظیمات را انتخاب نمایید.

حذف اکانت پیام‌رسان سروش(مرحله3)

۴. در این بخش گزینه “حساب کاربری ” را انتخاب نمایید تا به بخش مربوط به تنظیمات اکانت خود وارد شوید.

مرحله 4

۵. در این بخش با استفاده از لمس گزینه سه نقطه در گوشه سمت چپ و بالای تصویر، گزینه “غیر فعال سازی کاربر” را انتخاب نمایید.

مرحله 5

۶. در آخرین مرحله نیز همچون تصویر زیر، گزینه “غیر فعال سازی حساب کاربری” را انتخاب نمایید تا اکانت پیام رسان سروش شما به طور کامل حذف گردید.

مرحله 6

نکته: به این تکته نیز توجه داشته باشید که پس از حذف اکانت پیام‌رسان سروش،  امکان دسترسی دوباره به اکانت حذف شده وجود نخواهد داشت و به هیچ وجه نمی توانید اکانت حذف شده خود را بازیابی نمایید.

بدین ترتیب شما با یادگیری آموزش بالا به راحتی و تنها با طی نمودن چند مرحله ساده می توانید اکانت پیام‌رسان سروش خود را در صورت پشیمانی از نصب حذف نمایید.

 

منبع