اینترنتشبکه های اجتماعی

آموزش حذف اکانت پیام‌رسان ایتا

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

حذف اکانت پیام‌رسان ایتا

چگونه می توانم حساب کاربری پیامرسان ایتای خودم را حذف کنم؟

یکی از برترین پیام رسان های ایرانی که بسیاری از افراد از آن ها استفاده می کنند پیام رسان ایتا (Eitaa) می باشد  که با ارائه خدمات متنوع و جذاب به کاربران توانسته است توجه بسیاری از کاربران ایرانی را به خود جلب کنند.  با این حال شاید کسانی باشند که پس از دانلود ایتا و کار با این پیام رسان ، نظرشان چندان جلب نشده و خواهان حذف حساب کاربری ایتای خود باشند. خوشبختانه برای این منظور نیز راهی وجود دارد که با استفاده از آن قادر خواهید بود، به سادگی اکانت ایتای خود را پاک نمایید. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا به شما نحوه ی حذف اکانت پیام‌رسان ایتا (Eitaa) را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

پیام رسان ایتا (Eitaa) برای سیستم عامل‌ های اندروید، ios، ویندوز، مک و لینوکس قابل نصب بوده که می‌ توان آخرین نسخه آن را از این لینک دانلود کرد.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با نحوه نصب نرم افزار ایتا ، مبحث آموزش نصب نرم افزار ایتا را مطالعه نمایید.

 

چگونگی حذف اکانت پیام‌رسان ایتا

همانطور که می دانید برای پاک کردن تمامی داده های خود از برنامه های پیام رسان، تنها پاک کردن خود اپلیکیشن از لیست برنامه های نصب شده روی گوشی چاره ساز نبوده و برای این منظور نیاز است که قبل از اقدام به پاک کردن برنامه، اکانت یا حساب کاربری خود را از سرور های مختص برنامه حذف نمایید.

بدین ترتیب اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید وارد وبسایت زیر شوید و مراحل مربوطه را به ترتیب طی نمایید تا اقدام به حذف اکانت خود نمایید.

https://my.eitaa.com/

۲. در مرحله ی بعدی نیاز است تا شماره تلفن خود را که با استفاده از آن در نرم افزار ایتا (Eitaa) ثبت نام نموده بودید، در این قسمت وارد نمایید.

نکته: همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که باید به جای عدد ۰ در ابتدای شماره موبایل خود  از ۹۸+ استفاده کنید.

حذف اکانت پیام‌رسان ایتا

۳. پس از انجام این کار، لازم است تا کد تایید هویتی که به شماره موبایلتان ارسال می شود را در کادر مشخص شده وارد نمایید.

۴. توجه داشته باشید در متنی که در پیام رسان ایتا از سوی تیم برنامه برایتان ارسال می شود شمال متن طولانی است که شما باید تنها آن بخش کد را کپی نموده و در کادر وارد کنید.

حذف اکانت پیام‌رسان ایتا

۵.  در مرحله ی پنجم باید جهت حذف حساب کاربری خود در نرم افزار ایتا، در منوی بعدی که برایتان نمایش داده می شود،  باید در بین گزینه های موجود به دنبال گزینه حذف اکانت بگردید و آن را اتخاب کنید.

مرحله 5

۶. در بخش جدید ظاهر شده، باید به نکاتی که نمایان می شود دقت لازم را داشته باشید و آن ها را به طور کامل مطالعه نمایید.

۷. سپس دلیل حذف حساب کاربری ایتای خود را در بخش معین شده وارد نمایید.

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که  این گزینه اختیاری می باشد و اجباری در کار نیست.

۸.در نهایت پس از انجام تمامی مراحل ارائه شده در بالا، گزینه قرمز رنگ حذف حساب کاربری را انتخاب نمایید.

مرحله 8

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما اموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در وبسایت پیام رسان داخلی ایتا (Eitaa)، حساب کاربری خود را در این برنامه حذف نموده تا دیگر پیامی از سوی هیچ یک از کاربران این برنامه دریافت نکنید.