تلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

جلوگیری از پخش خودکار ویدیو

آموزش جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در تلگرام

یکی از قابلیت های نرم افزار تلگرام این است که ویدیو های دانلود شده در نرم افزار تلگرام به صورت خودکار و اتوماتیک پخش خواهند شد و کاربران کنترلی بر روی آن ها ندارند. این موضوع موجبات ناراحتی بسیاری از افراد را فراهم نموده و باعث شده تا به دنبال راهی باشند تا بتوانند از پخش اتوماتیک ویدیو در نرم افزار تلگرام جلوگیری کنند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم به شما چگونگی جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در تلگرام را آموزش دهیم.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

همچنین شما می توانید برای آشنایی با چگونگی افزودن حساب کاربری در تلگرام، مبحث آموزش افزودن حساب کاربری در تلگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در تلگرام

جهت غیر فعال کردن پخش شدن اتوماتیک ویدیو در تلگرام، کافیست به ترنیب، طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱.ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید.

۲. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

جلوگیری از پخش خودکار ویدیو (مرحله 2)

۳. برای ورود به منوی تنظیمات تلگرام گزینه Settings را انتخاب کنید.

جلوگیری از پخش خودکار ویدیو  (مرحله 3)

 

۴. در منوی نمایان شده، گزینه Data and Storag  را انتخاب کنید.

مرحله 4

 

۵. در این بخش در زیر شاخه Auto-Play media ، با کلیک بر روی آیکون غلطکی گزینه Videos، پخش خودکار ویدیو ها برای شما غیرفعال می شود.

مرحله 5

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید با استفاده از آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید از پخش اتوماتیک ویدیو ها در نرم افزار تلگرام جلوگیری کنید تا ویدیو هایی که نمی خواهید برای شما پخش نشوند و تنها با کلیک بر روی ویدیوی مورد نظرتان و بزرگ نمایی صفحه، آن را پخش کنید.