شبکه های اجتماعیموبایلواتساپ

آموزش تهیه بکاپ از چت ها در واتساپ برای انتقال به تلگرام و سیگنال – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بکاپ از چت ها در واتساپ

گرفتن بکاپ از چت ها در واتساپ

امروزه میلیون ها کاربر اینترنت از واتساپ برای ارسال پیام و برقراری تماس استفاده می کنند اما از مشکلاتی که کاربران با این پیام رسان دارند این است که پیام های واتساپ در هنگام تعویض موبایل و یا بوسیله ریست فکتوری کردن تلفن همراه از بین می روند. این امر موجب شد تا توسعه دهندگان واتساپ روش هایی برای ذخیره مکالمات و چت ها در واتساپ قرار دهند. در ادامه نحوه ذخیره مکالمات و بکاپ از چت ها در واتساپ به صورت یک فایل را به شما آموزش می دهیم.

نکته: توجه داشته باشید که از طریق بکاپ گیری روی حساب کاربری گوگل امکان خواندن فایل ها در هیچ جای دیگری وجود ندارد و فقط قابل بازگردانی بر روی واتساپ هستند.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی انتقال اطلاعات و چت های خود از واتساپ به برنامه سیگنال، مبحث آموزش روش های انتقال اطلاعات از واتساپ به سیگنال را مطالعه نمایید.

 

ذخیره مکالمات و چت ها در واتساپ به صورت یک فایل

برای خروجی گرفتن و ذخیره مکالمات و چت ها در واتساپ به صورت یک فایل که بتوانید از آن ها در هر جایی استفاده کنید مراحل زیر را به ترتیب پیش بروید.

۱. جهت ورود به تنظیمات واتساپ، پس از اجرای نرم افزار واتساپ، آیکون سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید. سپس در منوی باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید.

بکاپ از چت ها در واتساپ

بکاپ از چت ها در واتساپ

۲. در این مرحله کافیست از بین گزینه های موجود در منوی باز شده، گزینه Chats را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات بخش چت واتساپ شوید.

بکاپ از چت ها در واتساپ

۳. پس از ورود به منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود گزینه Chat History را انتخاب کنید.

بکاپ از چت ها در واتساپ

۴. در این مرحله کافیست بر روی گزینه Export کلیک کنید.

بکاپ از چت ها در واتساپ

۵. در این قسمت مکالمات شما نمایان می شود که کافیست مکالمه ای که قصد خروجی گرفتن از آن را دارید انتخاب کنید.

بکاپ از چت ها در واتساپ

۶. پس از انتخاب مکالمه مد نظرتان، دو گزینه برای شما نمایان می شود:

Without Media (بدون رسانه های الکترونیکی) : با انتخاب این گزینه تا ۴۰ هزار پیام اخیری که ارسال یا دریافت کرده‌اید در یک فایل متنی اکسپورت می‌شود.

Include Media (به همراه رسانه های الکترونیکی) : با انتخاب این گزینه تا ۱۰ هزار پیام اخیر را به همراه فایل‌ها و عکس‌هایی که ارسال و دریافت کرده‌اید از واتساپ اکسپورت بگیرید.

بکاپ از چت ها در واتساپ

۷. در مرحله بعدی باید انتخاب کنید که فایل اکسپورت شده به چه صورتی برای شما ارسال شود.

بکاپ از چت ها در واتساپ

به همین ترتیب شما میتوانید از این طریق مکالمات و تمام فایل‌هایی که در آن چت ارسال یا دریافت کرده‌اید را یکجا و در یک فایل در اختیار خواهید داشت.