اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش تنظیمات بخش امنیت اینستاگرام – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | ۱ دیدگاه ارسال شده است

آموزش تنظیمات بخش امنیت اینستاگرام

آموزش تنظیمات بخش امنیت اینستاگرام

یکی از مهم ترین قسمت های اینستاگرام بخش امنیت آن می باشد که یادگیری آن کار را برای کاربران آسان می سازد و آن های می توانند به راحتی امنیت حساب کاربری خود را فراهم نمایند. با استفاده از تنظیمات بخش امنیت اینستاگرام، کاربران می توانند برای خود یک حریم شخصی به صورت کاملا دلخواه تنظیم کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا تنظیمات بخش امنیت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با اعلانات مربوط به لایک‌ها، کامنت‌ها، تگ شدن و اولین پست دوستانتان در اینستاگرام مبحث آموزش تنظیمات پیغام ها و نوتیفیکیشن در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام

۱. برای ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام ابتدا برنامه را اجرا کنید.

۲. سپس از منوی پایین صفحه وارد بخش پروفایل خود شوید.

آموزش تنظیمات بخش امنیت اینستاگرام

۳. سپس آیکون سه خط در گوشه سمت راست صفحه را انتخاب کنید.

آموزش تنظیمات بخش امنیت اینستاگرام

۴. سپس آیکون چرخ دنده در پایین صفحه باز شده را انتخاب کنید.

آموزش تنظیمات بخش امنیت اینستاگرام

۵. پس از ورود به بخش تنظیمات اینستاگرام گزینه هایی برای شما نمایان می شود که برای ورود به بخش حریم خصوصی گزینه Privacy را انتخاب کنید.

آموزش تنظیمات بخش امنیت اینستاگرام آموزش تنظیمات بخش امنیت اینستاگرام

تنظیمات Security

قسمت Security از تنظیمات به معنی امنیت است. شما با شخصی سازی این قسمت، میزان بالا یا پایین بودن امنیت پیجتان را مشخص می‌کنید.

آموزش تنظیمات بخش امنیت اینستاگرام

– Password: با استفاده از این بخش می توانید رمز کاربری اکانتتان را تغییر دهید. البته به یاد داشته باشید با تغییر دادن رمز اکانت، تمام سیستم‌هایی که قبلا وارد اکانت شما شده بودند، از پیجتان log out می‌شوند.

– Login Activity: کاربران اینستاگرام می توانند نام تمام دستگاه‌هایی که وارد اکانتتان شده‌اند را به همراه موقعیت مکانی شان، با استفاده از این بخش مشاهده کنید. و اگر نام دستگاه ناشناسی را در بین آن ها دیدید، می توانید آن را از پیجتان log out کنید.

 – Saved Login Info: با فعالسازی این بخش، با هر دستگاهی که وارد اکانت خود شوید،  آن دستگاه قادر خواهد بود اطلاعات ورود شما را در حافظه‌‎اش ذخیره کند. که شامل نام کاربری یا ایمیل یا شماره موبایل و رمز عبورتان است.

آموزش تنظیمات بخش امنیت اینستاگرام

– Two-Factor Authentication: احراز هویت دو مرحله ای در اینستاگرام با فعالسازی این بخش امکان پذیر است. با انجام این کار، در زمان ورود به اکانت خود، نیاز است رمز عبورتان باید کد فرستاده شده از طرف اینستاگرام به شماره موبایلتان را نیز وارد کنید.

نکته: به یاد داشته باشید با فعالسازی کد احراز هویت دو مرحله ای امنیت پیج شما را افزایش می‌دهد.

– Emails From Instagram: در این قسمت می توانید لیست ایمیل های هشدار امنیتی که از سمت اینستاگرام برای شما ارسال شده است را مشاهده کنید.

– Access Data: در این بخش قادر هستید تمام اطلاعات مربوط به اکانتتان را مشاهده کنید.

آموزش تنظیمات بخش امنیت اینستاگرام

Download Data: در این بخش از اینستاگرام می توانید ایمیل خود را وارد نموده و با کلیک بر روی گزینه Request Download، تمامی اطاعات اکانت شما به ایمیلتان ارسال می‌شود. و این امکان برای شما وجود دارد که آنها را دانلود کنید.

– Apps and Websites: این بخش به شما می‌گوید چه تعداد برنامه مجاز فعال یا منقضی شده یا حذف شده دارید.

– Search History: در نهایت در این بخش از تنظیمات امنیت اینستاگرام می توانید تاریخچه جستجوی اکانتتان را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید آنها را به صورت تکی با کلیک بر روی آیکون ضربدر یا یک جا با کلیک بر روی Clear All، حذف کنید.

۰ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. جعفر مرادی گفت:
    هک شده