تلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش تغییر کانال خصوصی به عمومی و بالعکس در تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

تغییر کانال خصوصی به عمومی

چگونه می توانم کانال خصوصی نرم افزار تلگرام را به یک کانال عمومی تبدیل کنم؟

کانال های نرم افزار تلگرام یکی از نقاط قوت این نرم افزار می باشند که افراد زیادی از آن برای رونق دادن به کسب و کار خود استفاده می کنند و برخی از افراد نیز از این کانال ها به عنوان فضایی جهت گذراندن وقت و سرگرمی استفاده می کنند. این کانال ها قابلیت ها و امکانات بسیاری را در اختیار کابران خود قرار می دهند و به دو دسته خصوصی و عمومی تقسیم بندی می شوند که در ادامه قصد داریم نحوه تغییر کانال خصوصی به عمومی و بالعکس در تلگرام را به شما آموزش دهیم.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی افزودن ادمین به کانال تلگرام، مبحث آموزش افزودن ادمین به کانال تلگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی تغییر کانال خصوصی به عمومی و بالعکس در تلگرام

برای اینکه بتوانید کانال خصوصی خود را تبدیل به یک کانال عمومی تبدیل کنید و یا اینکه بر عکس این کار را انجام دهید پروسه سختی پیش رو ندارید و این کار به سادگی صورت می گیرد. جهت یادگیری نحوه انجام این کار کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. ابتدا نرم افزار تلگرام را از بین برنامه های نصب شده بر روی تلفن همراه خود اجرا کنید.

۲. سپس در منوی اولیه نرم افزار تلگرام، از بین تمام کانال ها و چت های تلگرامتان، کانال خود را جستجو کنید.

۳. در این بخش باید بر روی نام کانال ضربه زده تا اطلاعات آن برایتان نمایش داده شود.

تغییر کانال خصوصی به عمومی

۴. در منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود، آیکون به شکل مداد که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

تغییر کانال خصوصی به عمومی

۵. از بین گزینه های نمایش داده شده در منوی جدید، بر روی گزینه  Channel Type کلیک کنید.

مرحله 5

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که در زیر این گزینه وضعیت فعلی کانال تلگرام شما نوشته شده است به عنوان مثال در اینجا کانال ما در حالت خصوصی قرار دارد و عبارت Private در زیر این گزینه قابل مشاهده می باشد.

۶. جهت تغییر کانال خصوصی به عمومی ، باید گزینه Public Channel را انتخاب نمایید.

مرحله 6

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه و به راحتی می توانید تنها با چند قدم ساده و طی نمودن چند مرحله، در مدت زمان کوتاهی، نوع کانال تلگرام خود را از خصوصی به عمومی و یا بالعکس، تغییر دهید.