اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش تغییر ایموجی ری‌اکشن تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | ۳ دیدگاه ارسال شده است

 تغییر ایموجی ری‌اکشن تلگرام

آموزش افزودن لایک، قلب و ایموجی های مختلف به پیام ها و پست های تلگرام

اگر از کاربران اینترنت هستید حتما از نرم افزار تلگرام نیز استفاده نموده اید و می دانید که این برنامه یکی از محبوب ترین پیام رسان های عصر حاضر می باشد که روزانه افراد زیادی کارهای روتین خود را با استفاده از آن انجام می دهند. همین موضوع توسعه دهندگان این برنامه را وا داشت تا به دنبال روش های خلاقانه ای برای افزودن قابلیت های جدید برای این نرم افزار باشند. یکی از این قابلیت ها که به تازگی و در نسخه های اخیر این پیام رسان محبوب به آن افزوده شده است، قابلیت ری اکشن می باشد که کاربران می توانند در مقابل پیام ها و پست های دیگران واکنش خود را نشان دهند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه تغییر ایموجی ری‌اکشن تلگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی کاهش کیفیت و حجم فیلم در تلگرام، مبحث آموزش کاهش کیفیت و حجم فیلم در تلگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی تغییر ایموجی ری‌اکشن تلگرام

همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم، نرم افزار محبوب تلگرام با توجه به محبوبیتی که دارد قابلیت های فراوانی را به کاربرانش ارائه می دهد. قابلیت ری‌اکشن تلگرام نیز یکی از جدید ترین قابلیت های این نرم افزار می باشد که با استفاده از آن می توانید نظرات خود را در قالب ایموجی های مختلف در مورد پیام ها و یا پست های تلگرامی نشان دهید و آن ها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

همچنین شما می توانید با استفاده از قابلیت Quick Reaction در نرم افزار تلگرام، با دوبار کلیک کردن متوالی و پشت سر هم بر روی پیام  و یا پست مورد علاقه تان، نظر خود را به اطلاع مخاطبن خود برسانید اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که قبل از انجام این کار، حتما در منوی تنظیمات نرم افزار تلگرام، ایموجی مورد نظر خود را برای این عمل انتخاب کنید تا در صورت نیاز به واکنش سریع برای یک پست تنها با دوبار کلیک کردن بر روی آن نظر و یا لایک شما ثبت شود.

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار و نحوه فعالسازی این قابلیت هستید، به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. ابتدا نرم افزار تلگرام خود را به روز رسانی کنید.

۲. پس از نصب نسخه ی جدید این برنامه، آن را اجرا کنید.

۳. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

 تغییر ایموجی ری‌اکشن تلگرام

۴. از منوی جدید نمایان شده گزینه Settings را انتخاب نمایید.

 تغییر ایموجی ری‌اکشن تلگرام

۵. در مرحله ی جدید، باید گزینه Chat Settings را انتخاب نمایید.

 تغییر ایموجی ری‌اکشن تلگرام

۶.  سپس گزینه Quick Reaction را از بین گزینه های موجود پیدا و انتخاب کنید.

مرحله 6

۷. در این بخش یک لیست از ایموجی های احتمالی برای شما نمایان خواهد شد که شما می توانید ایموجی مورد نظر خود را جهت لایک کردن پست ها و یا پیام های تلگرامی انتخاب کنید.

نکته: همان طور که گفتیم به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که قابلیت ری اکشن سریع یا Quick Reaction ، تنها در صورت دوبار کلیک کردن سریع و پشت سر هم بر روی پست یا پیام مورد نظرتان نمایان خواهد شد.

مرحله 7

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید با استفاده از آموزش بالا می توانید به راحتی و تنها با طی نمودن چند مرحله ساده، ایموجی ری اکشن نرم افزار تلگرام را به ایموجی مورد نظر خود تغییر دهید.

۳ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. Omid گفت:
    سلام

    اکانت من قبلا پریمیوم بوده و از واکنش های اکانت پریمیوم در چت خصوصی و بعضی گروه ها استفاده کرده بودم و الان اون واکنش ها باقی مونده و حذف نمیشه چطوری پاک میشن؟

    ؟

  2. Zjb گفت:
    چطور ایموجی های بیشتری را به این لیست ری اکشن ها اضافه کنم؟
    • کیان گفت:
      با سلام جهت رفع این مشکل مطلب زیر را مطالعه نمایید.
      <a href="https://tazehkar.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%b1%db%8c%e2%80%8c%d8%a7%da%a9%d8%b4%d9%86-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/" rel="ugc">https://tazehkar.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%b1%db%8c%e2%80%8c%d8%a7%da%a9%d8%b4%d9%86-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/</a>