اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش تغییر صدای تماس صوتی تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

تغییر صدای تماس صوتی تلگرام

چگونه می توانم صدای زنگ تماس صوتی تلگرام را تغییر دهم؟

تلگرام یکی از آن اپلیکیشن هاییست که امکان برقراری تماس های تلگرامی را برای کاربرانش فراهم می کند. این تماس ها با کیفیت، پر سرعت، امن و رایگان هستند. با استفاده از تماس صوتی تلگرام در گوشی تلفن همراهتان یا روی کامپیوترتان می توانید با هر نقطه ای از دنیا تماس بگیرید. رابط کاربری تماس تلگرام ساده و کاربرد آن هم آسان است. همچنین کاربران می توانند با استفاده از تنظیمات نرم افزار تلگرام صدای زنگ تماس های صوتی خود را تغییر دهند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه تغییر صدای تماس صوتی تلگرام را به شما آموزش دهیم.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی تغییر زمان تکرار نوتیفیکیشن تلگرام، مبحث آموزش تغییر زمان تکرار نوتیفیکیشن تلگرام را مطالعه نمایید.

 

ویژگی های تماس های تلگرامی

ویژگی اصلی مکالمات تلگرام امن و مطمئن بودن آن ها می باشد. تماس های صوتی تلگرام بسیار ساده هستند و کاربران می توانند با اطمینان صد در صدی مکالمات امنی در این برنامه داشته باشید. تماس گیرنده و همینطور دریافت کننده تماس در هنگام برقراری تماس لازم نیست با کد های طولانی یا تصاویر دشوار مواجه شوند؛ بلکه فقط با چهار ایموجی روبرو خواهند شد.

علاوه بر این تماس های رایگان تلگرام سرعت بالایی هم دارند. تماس تلگرام از اتصال همتا به همتا استفاده می کند. این نوع اتصال از موثر ترین رمزگذار های صوتی برای صرفه جویی در ترافیک استفاده می کند و همین باعث می شود کیفیت تماس بالا برود. اگر اتصال همتا به همتا برقرار نشد جای نگرانی نیست؛ تلگرام می تواند از نزدیک ترین سرور به تماس گیرنده استفاده کند تا ارتباط شخص تماس گیرنده را به سریع ترین روش ممکن برقرار سازد.

تلگرام زیر ساخت های فوق العاده ای در همه جای دنیا دارد که با استفاده از آن می تواند پیام های متنی را سریع تر از سایر برنامه ها ارسال کند. در حال حاضر تلگرام از همین سرور ها و امکانات بیشتر برای برقراری تماس های صوتی اش استفاده می کند. در آینده نیز قرار است تلگرام شبکه تحویل محتوایش را در تمام نقاط جهان گسترش بدهد تا حتی در مناطق روستایی هم اتصال به این برنامه با سرعت معقولی انجام بگیرد.

 

چگونگی تغییر صدای تماس صوتی تلگرام

تغییر صدای زنگ تماس های صوتی تلگرام کار بسیار آسانی است و شما می توانید تنها با طی کردن چند مرحله ساده ، به راحتی زنگ تماس صوتی نرم افزار تلگرام خود را تغییر دهید. جهت یادگیری نحوه انجام این کار، به ترتیب طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. در اولین مرحله باید نرم افزار تلرگام را از بین برنامه های تلفن همراه خود اجرا کنید.

۲. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

تغییر صدای تماس صوتی تلگرام

۳. از منوی جدید نمایان شده گزینه Settings را انتخاب نمایید.

تغییر صدای تماس صوتی تلگرام

۴. در مرحله ی جدید، باید گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.

مرحله 4

۵.  در زیر شاخه منوی calls ، بر روی گزینه Ringtone  کلیک نمایید.

مرحله 5

۶. در پنجره جدیدی که برای شما نمایش داده می شود می توانید صدای مورد نظرتان را از بین موزیک های خود و یا موزیک های پیش فرض تلفن همراهتان انتخاب کنید.

۷. در نهایت بر روی گزینه OK کلیک کنید.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها در چند ثانیه می توانید صدای تماس های خود را در نرم افزار تلگرام تغییر داده و زنگ مورد نظرتان را معین کنید.