اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش تغییر رنگ چراغ اعلان پیام در تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

تغییر رنگ چراغ اعلان پیام

چگونه می توانم رنگ چراغ اعلان های تلگرام را به رنگ دلخواهم تغییر دهم؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تلفن همراهتان دارای چراغ اعلام پیام می باشد حتما با این ویژگی نرم افزار تلگرام آشن هستید که در صورت دریافت پیام جدید، چراغ تلفن همراهتان روشن می شود. اما جالب است بدانید که شما می توانید از طریق تنظیمات موجود در نرم افزار تلگرام، رنگ چراغ اعلان های تلگرام را به رنگ دلخواه خود تغییر دهیدو به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه تغییر رنگ چراغ اعلان پیام در تلگرام را به شما آموزش دهیم.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی ارسال ویدیو با متن در تلگرام، مبحث آموزش ارسال ویدیو با متن در تلگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی تغییر رنگ چراغ اعلان پیام در تلگرام

جهت یادگیری نحوه تغییر رنگ چراغ اعلان های دریافتی در نرم افزار تلگرام به رنگ مورد نظرتان، طبق مراحل زیر و به ترتیب پیش بروید:

۱. در اولین مرحله شما باید پس از بروز رسانی نرم افزار تلگرام، آن را اجرا کنید.

۲. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

تغییر رنگ چراغ اعلان پیام

۳. از منوی جدید نمایان شده گزینه Settings را انتخاب نمایید.

تغییر رنگ چراغ اعلان پیام

۴. در مرحله ی جدید، باید گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.

مرحله 4

۵. در منوی جدید، دو  قسمت Message notifications و Group notifications برای شما نمایان خواهد شد که شما می توانید رنگ مورد نظر خود را برای هر یک از بخش ها از لیست انتخاب و تغییر دهید.

۶. در نهایت نیز پس از انتخاب رنگ دلخواه خود، گزینه Set  را انتخاب کنید.

مرحله 5

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید با استفاده از آموزش بالا می توانید به راحتی و تنها با طی نمودن چند مرحله ساده، رنگ چراغ تمامی اعلان های دریافتی در نرم افزار تلگرام را به رنگ دلخواه خود تغییر دهید.