شبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش بررسی وضعیت پیام در واتساپ

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 بررسی وضعیت پیام در واتساپ

چگونه می توانم ببینم چه کسانی پیام هایم را در واتساپ مشاهده کردند؟

همه ی شما با ماهیت نرم افزار واتساپ آشنایی دارید و می دانید که این نرم افزار یکی زا محبوب ترین و پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی عصر حاضر بوده و همواره سعی در جذب مخاطبین بیشتری در سراسر جهان داشته است. قابلیت مشاهده وضعیت پیام های ارسال شده در واتساپ یکی از آن دسته قابلیت هایی است که توسعه دهندگان واتساپ برای جذب مخاطبان خود به این نرم افزار افزوده اند.  به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه بررسی وضعیت پیام در واتساپ را به شما آموزش دهیم.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی بالا بردن کیفیت تصاویر در واتساپ، مبحث آموزش بالا بردن کیفیت تصاویر در واتساپ را مطالعه نمایید.

 

چگونگی بررسی وضعیت پیام در واتساپ

اگر شما هم به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، آن را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. در این مرحله باید وارد صفحه چت شخص مورد نظرتان در واتساپ شوید.

۴.  سپس بر روی یکی از پیام هایی که قصد مشاهده وضعیت آن را دارید کلیک کنید.

۵. در نوار بالای صفحه که برایتان نمایان خواهد شد، بر روی آیکون به شکل سه نقطه عمودی که در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.

 بررسی وضعیت پیام در واتساپ

۶. در منوی جدیدی که ظاهر می شود، گزینه Info را انتخاب کنید.

۷. اکنون می توانید در این صفحه زمان ارسال شدن و همچنین زمان خوانده شدن پیام توسط شخص مورد نظرتان را مشاهده کنید.

مرحله 7

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه به راحتی و تنها با استفاده از قابلیت های نرم افزاز واتساپ می توانید وضعیت پیام های خود را در این نرم افزار مشاهده و بررسی کنید.