اینترنتشبکه های اجتماعیواتساپ

آموزش بالا بردن کیفیت تصاویر در واتساپ

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بالا بردن کیفیت تصاویر در واتساپ

چگونه می توانم کیفیت تصاویر ارسالی خود را در نرم افزار اینستاگرام بالا ببرم؟

اگر شما هم از کاربران اینترنت هستید، حتما از نرم افزار واتساپ نیز استفاده نموده اید و آگاهی دارید که این برنامه یکی از محبوب ترین پیام رسان های عصر حاضر می باشد که روزانه افراد زیادی کارهای روتین خود را با استفاده از آن انجام می دهند. همین موضوع توسعه دهندگان این برنامه را وا داشت تا به دنبال روش های خلاقانه ای برای افزودن قابلیت های جدید برای این نرم افزار باشند. یکی از این قابلیت ها که به تازگی و در نسخه های اخیر این پیام رسان محبوب به آن افزوده شده است، قابلیت بالا بردن کیفیت تصاویر ارسالی می باشد که پیش از این در این نرم افزار نبوده است. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه بالا بردن کیفیت تصاویر در واتساپ را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی افزودن ایموجی به لیست ری‌ اکشن واتساپ، مبحث آموزش افزودن ایموجی به لیست ری‌ اکشن واتساپ را مطالعه نمایید.

 

چگونگی بالا بردن کیفیت تصاویر در واتساپ

پیش از این یکی از موضوعاتی که موجب نارضایتی کاربران واتساپ می شده، پایین آمدن کیفیت تصاویر در این نرم افزار بوده است. اما همان طور که گفتیم نرم افزار واتساپ همواره به دنبال پیشرفت بوده و سعی داشته تا قابلیت ها و امکانات بیشتری را به الگوریتم خود بیافزاید.  با استفاده از قابلیت جدید این برنامه کاربران می توانند با ایجاد یکسری تغییرات در منوی تنظیمات نرم افزار واتساپ، کیفیت تصاویر خود را بالا ببرند و دیگر نگران پایین آمدن کیفیت تصاویر خود نباشند.

در واقع استفاده از این قابلیت کاربران را از دیگر برنامه ها شبکه های اجتماعی بی نیاز می کند و کاربران این نرم افزار دیگر نیازی به نصب برنامه های دیگر برای ارسال تصاویر با کیفیت برای دوستان و آشنایان خود ندارند و تنها با استفاده از این برنامه به راحتی می توانند کارهای روزمره خود را انجام دهند و از به اشتراک گذاشتن تصاویر خود لذت ببرید.

بنابر این اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه ی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه مطلب پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، آن را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. در این مرحله باید بر روی آیکون به شکل سه نقطه عمودی که در گوشه سمت راست صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

بالا بردن کیفیت تصاویر در واتساپ

۴. در پنجره کوچک جدیدی که برای شما در بالای صفحه نمایش داده می شود، گزینه Settings یا تنظیمات را انتخاب کنید.

بالا بردن کیفیت تصاویر در واتساپ

۵. در منوی ظاهر شده، به دنبال گزینه  Storage and Data  بگردید و آن را انتخاب کنید.

بالا بردن کیفیت تصاویر در واتساپ

۶. سپس در این مرحله باید گزینه Photo upload quality را انتخاب کنید.

مرحله 6

۷. در صفحه ی جدید نمایش داده شده بر روی گزینه Best quality کلیک کنید و سپس گزینه OK را انتخاب کنید.

مرحله 7

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات نرم افزار واتساپ، کیفیت تصاویر ارسالی خود را در این برنامه بالا ببرید و از به اشتراک گذاشتن آن ها با دوستان و آشنایان خود لذت ببرید.