اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ایجاد محدودیت سنی در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

محدودیت سنی در اینستاگرام

چگونه می توانم قابلیت محدودیت سنی در نرم افزار اینستاگرام را فعال کنم؟

در عصر حاضر، شبکه های اجتماعی زیادی در اختیار کاربران قرار دارد که هر روزه در حال آپدیت شدن و ارائه قابلیت های بهتر به کاربران هستند. یکی از آن نرم افزار هایی که همواره به دنبال جلب رضایت بیشتر کاربران خود بوده، نرم افزار محبوب اینستاگرام است که در راستای همین موضوع در هر نسخه ی جدیدی که ارائه می دهد بر امکانات آن می افزاید. یکی از قابلیت هایی که به تازگی به این نرم افزار افزوده شده است، امکان ایجاد محدودیت سنی برای استفاده از این نرم افزار می باشد که به کمک آن می توانید کنترل اینستاگرام را به دست بگیرید. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه ایجاد محدودیت سنی در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در ادامه این آموزش با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری درباره چگونگی مشاهده آخرین افراد فالو شده در اینستاگرام، مبحث آموزش مشاهده آخرین افراد فالو شده در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

 محدودیت سنی در اینستاگرام چیست؟

امروزه شبکه های اجتماعی عضو جدا ناپذیری از زندگی کاربران دنیای اینترنت شده اند و همین موضوع موجب اختلال در زندگی برخی از افراد شده است. به عنوان مثال ممکن است برخی از خانواده ها از استفاده ی زیاد فرزندان خود از این نرم افزار ناراضی باشند و قصد داشته باشند تا استفاده ی فرزندان خود از این نرم افزار را کنترل کنند تا محتوایی که مناسب سن و سال آن ها نیست را مشاهده نکنند.

ممکن است خود شما به عنوان یک کاربر شبکه های اجتماعی ای مانند نرم افزار اینستاگرام، تمایل داشته باشید تا برخی از پست ها و محتوا های نامناسب در اینستاگرام برایتان نمایش داده نشوند و از دید شما دور باشند.

خوشبختانه همان طور که در ابتدای این مطلب خدمت شما عرض نمودیم، به تازگی قابلیت جدید به نرم افزار اینستاگرام افزوده شده است که کاربران می توانند با استفاده از آن دسترسی خود و یا فرزندان خود را در این نرم افزار محبوب را کنترل نمایند.

 

چگونگی ایجاد محدودیت سنی در اینستاگرام

باتوجه به مطالب گفته شده در بالا، اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال راهی برای کنترل استفاده از نرم افزار اینستاگارم هستید کافیست طبق مطلب زیر و به ترتیب مراحل گفته شده پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، آن را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس آیکون به شکل سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید.

۴. از بین گزینه های موجود گزینه Settings یا تنظیمات را انتخاب کنید.

۵. در این مرحله باید باتوجه به نوع حساب کاربری خود یکی از گزینه های  Business یا Creator که در منوی جدید برایتان نمایش داده خواهد شد را انتخاب نمایید.

محدودیت سنی در اینستاگرام

۶. سپس در منوی جدیدی که ظاهر می شود، بر روی گزینه Minimum Age کلیک کنید.

مرحله 6

۷. در این بخش می‌ توانید سن مورد نظر خود را به عنوان پیش فرض انتخاب کنید که برای همه اعمال شود.

۸. همچنین به یاد داشته باشید که می‌ توانید محدودیت سنی‌ های مختلفی را برای کشور های مختلف تعیین کنید.

8

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه به راحتی و تنها در چند مرحله ی ساده با استفاده از ایجاد یکسری تغییرات در منوی تنظیمات نرم افزار اینستاگرام می توانید محدودیت سنی برای خود و یا فرزندان خود ایجاد کنید تا کنترل پست های اینستاگرام را بدست بگیرید.