اینستاگرامشبکه های اجتماعیکامپیوتر

آموزش ایجاد لایو چهار نفره در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ایجاد لایو چهار نفره در اینستاگرام

آموزش ایجاد لایو چهار نفره در اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام امروزه به یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. به همین دلیل توسعه دهندگان این اپلیکیشن سعی دارند تا در هر به روز رسانی، قابلیت های بیشتری را به این برنامه پر کاربرد اضافه کنند. یکی از این قابلیت ها که در بروز رسانی های اخیر به اینستاگرام افزوده شده است امکان ایجاد لایو های ۴ نفره در این اپلیکیشن می باشد که این قابلیت مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و باعث شده است تا افراد با استفاده از این قابلیت بتوانند به صورت گروهی با حداکثر ۳ کاربر دیگر (۴ نفره) لایو داشته باشند. به همین دلیل ما در این مطب قصد داریم تا نحوه ایجاد لایو چهار نفره در نرم افزار اینستاگرام را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری درباره نحوه عملکرد حالت مخفی در اینستاگرام، مبحث آموزش حالت مخفی در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

live room اینستاگرام چیست؟

توسعه دهندگان نرم افزار اینستاگرام قابلیت جدید را تحت عنوان لایو روم (Live Room) به الگوریتم این برنامه افزودند که به زودی در دسترس همه کاربران دنیا قرار خواهد گرفت. این پلتفرم امیدوار است با این ویژگی انواع بیشتری از محتوای زنده را به اینستاگرام دعوت کند. به طور مثال اکنون زمینه بهتری برای اجرای پادکست ها، جلسات فشرده، مصاحبه، گفتگو و.. را فراهم خواهد شد.

نحوه ی کار با این قابلیت تفاوت چندانی با لایو های قبلی ندارد و تنها با افزودن لایو روم اینستاگرام، امکان افزایش تعداد کاربران به ۴ نفر فراهم شده است. میزبان های لایو روم توانایی مسدود کردن نظرات، ریپورت کامنت های نامناسب و استفاده از فیلتر های مورد علاقه را دارند.

نکته: اگر اینستاگرام خود را آپدیت کرده اید اما هنوز هم امکان استفاده از لایو ۴ نفره را ندارید، احتمالا به طور کلی این ویژگی فعلا برای شما در دسترس نیست. مدتی صبر کرده و اینستاگرام خود را همیشه آپدیت نگه دارید.

 

چگونگی ایجاد لایو چهار نفره در اینستاگرام

اگر شما هم به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. صفحه فید را از چپ بکشید و وارد دوربین شوید.

۵. به بخش لایو رفته، عنوان لایو خود را وارد کرده و لایو را شروع کنید.

۶. روی آیکن Room در پایین صفحه تپ کنید. این ایکن به شکل یک دوربین و علامت + داخلش وجود دارد.

۷.  با انجام  این کار صفحه ای به نام Go Live in a Room باز می شود که همان لایو روم اینستاگرام است. حال می توانید افراد مورد نظر را برای پیوستن به لایو روم دعوت کنید. همچنین می توانید از افرادی که در جریان لایو درخواست می دهند، کاربران را انتخاب کنید.

۸. بعد از قبول کردن کاربران یا تایید درخواست دهندگان، شخص به لایو روم شما اضافه می شود.

مرحله 8

نکته: به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که در هنگام ایجاد لایو روم در اینستاگرام شما می توانید حداکثر ۳ نفر دیگر را به لایو خود اضافه کنید.

بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در تنظیمات نرم افزار اینستاگرام، لایو های چهار نفره در این برنامه بگیرید.

 

منبع