اینترنتتکنولوژیکامپیوتر

آموزش افزودن پوشه کتابخانه به منوی استارت ویندوز ۱۱

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش افزودن پوشه کتابخانه به منوی استارت ویندوز 11

آموزش شخصی سازی منوی استارت ویندوز ۱۱

یکی از عناصر اصلی در سیستم عامل مایکروسافت منوی استارت آن می باشد که طراحی آن از ابتدا تا الان تغییرات زیادی کرده است. جدید ترین نسخه آن ویندوز ۱۱ می باشد که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. پس از مدت ها انتظار، درنهایت مایکروسافت ویندوز ۱۱ را در اختیار کاربران قرار داده تا درصورت تمایل از آن استفاده کنند. این سیستم عامل دارای قابلیت ها و امکانات زیادی می باشد که باعث جذابیت آن نیز شده است. در ادامه با آموزش افزودن پوشه کتابخانه به منوی استارت ویندوز ۱۱ با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری آموزش فعال کردن ویندوز ۷ , ۸ , ۱۰ ، مبحث آموزش فعال کردن ویندوز ۷ , ۸ , ۱۰ را مطالعه نمایید.

 

منوی استارت در ویندوز ۱۱

یکی از بزرگترین تفاوت هایی که منوی استارت وندوز ۱۱ با ویندوز ۱۰ دارد عدم وجود کاشی است. حالا دیگر در جدیدترین سیستم عامل ردموندی‌ها خبری از کاشی‌های زنده نیست و با گزینه‌های عادی روبه‌رو هستیم که البته شاید موردپسند تمام کاربران نباشد.با این وجود، منو استارت در ویندوز ۱۱ فایل‌های اخیر را نشان می‌دهد که در نسخه‌های قبلی وجود نداشت.

یکی دیگر از تغییرات قابل توجه مربوط به باکس جستجوی منوی استارت می‌شود. شما می‌توانید با ورود کلیدواژه، در منوی استارت جستجو کنید. این باکس جستجو حالا بیش از هر زمان دیگری با منوی استارت ادغام شده است.

 

نحوه افزودن پوشه کتابخانه به منوی استارت ویندوز ۱۱

افزودن شورتکات های فولدر دسکتاپ به منوی استارت در ویندوز ۱۱ تقریبا غیرممکن است اما شما می توانید با افزودن شورتکات‌های فولدرهای کتابخانه (Library Folder) به این منو، به مواردی مانند فولدر ویدیوها، اسناد، تصاویر، دانلودها و موسیقی نیز دسترسی داشته باشید.

برای افزودن شورتکات‌های فولدر کتابخانه به منوی استارت ویندوز ۱۱ اقدامات زیر را انجام دهید:

۱. ابتدا منوی استارت را اجرا کنید.

۲.بر روی شورتکات پین شده تنظیمات کلیک کنید.

۳. سپس وارد بخش Personalization شوید.

تصویر 1

۴. سپس در این بخش، گزینه Start را انتخاب کنید.

۵. از منوی Start ، به دنبال گزینه Folders بگردید و بر روی آن کلیک کنید.

۶. اکنون گزینه فولدرهای کتابخانه‌ای را که می‌خواهید به منوی استارت اضافه شوند را فعال کنید.

تصویر 2

۷. در نهایت مشاهده می نمایید که شورتکات‌های جدیدی را که انتخاب نمودید در زیر منوی استارت قرار گرفته اند و شما می توانید به راحتی از آن ها استفاده نمایید.

 

منبع