اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش افزودن نام ادمین به پیام‌های تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

افزودن نام ادمین به پیام‌های تلگرام

چگونه می توانم نام ادمین را در پیام های تلگرام اضافه کنم؟

کانال ها و گروه های تلگرامی دارای قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی می باشند که حتما همه ی شما با آن ها آشنایی دارید اما یکی از قابلیت هایی که به تازگی به این بخش از نرم افزار اینستاگرام افزوده شده است که کاربران می توانند نام خود را به پیام ها و یا پست هایی که در کانال های تلگرام می کذارند بیافزایند. با استفاده از این قابلیت، کاربرانی که در این کانال ها عضو هستند به راحتی می توانند تشخیص دهند که پیام های موجود در کانال از طرف چه کسی و یا کدام ادمین ارسال شده است. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه افزودن نام ادمین به پیام‌های تلگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی فعال سازی قابلیت ری‌ اکشن برای کانال و گروه تلگرام، مبحث آموزش فعال سازی قابلیت ری‌ اکشن برای کانال و گروه تلگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی افزودن نام ادمین به پیام‌های تلگرام

در صورتی که سازنده ی یک کانال باشید و در آن پست ارسال می‌کنید، شاید با گزینه Sign Messages در منوی تنظیمات کانال خود روبرو شده باشید. در صورتی که این گزینه را فعال کنید، نام تمام ادمین های کانال در پیام های ارسالی آن ‌ها ضمیمه می‌ گردد. در این حالت برای سایر کاربران مشخص مس شود که کدام ادمین کدام پست را در کانال ارسال نموده است.

اما باید به این موضوع حتما توجه داشته باشید که تنها صااحبان اصلی کانال ها توانایی انجام چنین کاری را دارند. جهت یادگیری نحوه انجام این کار به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. ابتدا قبل از هرچیزی باید نرم افزار تلگرام خود را با استفاده از مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب آخرین نسخه نرم افزار تلگرام، آن را اجرا کنید.

۳. سپس وارد کانال مورد نظر خود شوید.

۴. بر روی نام کانال که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید تا منوی اطلاعات کانال برایتان نمایش داده شود.

۵. آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را انتخاب کنید.

۶. در منوی جدید نمایش داده شده، گزینه Edit را انتخاب کنید.

مرحله 6

۷. اکنون بر روی گزینه غلطکی موجود در کنار گزینه Sign Messages کلیک کنید تا عملیات فعالسازی قابلیت نمایش نام ادیم در پیام های مربوط به این کانال انجام شود.

۸.در نهایت آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره گردد.

مرحله 8

بدین ترتیب همانطور که مشاهده نمودید، با انجام تمامی مراحل گفته شده در مطلب بالا، به راحتی می توانید به عنوان صاحب کانال، اجازه نمایش نام ادمین در پیام های کانال را صادر کنید.

 

منبع