اینترنتکامپیوترموبایل

آموزش اضافه کردن لینک در اینستاگرام

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۱ دیدگاه ارسال شده است

آموزش اضافه کردن لینک در استوری اینستاگرام

 

شما در اینستاگرام میتوانید در بخش بیو پیچ تان لینک مورد نظر خودتان رو اضافه کنید که البته فقط توانایی اضافه کردن یک لینک در این بخش را دارید. اینستاگرام امکان اضافه کردن لینک در استوری اینستاگرام را نیز فراهم کرد تا ادمین پیچ های بیزینسی بتوانند فالوور های خود را به سایت، کانال تلگرامی و… هدایت کنند و بازدید سایت خودشان را افزایش دهند. اضافه کردن لینک در استوری بسیار ساده و راحت میباشد در این پست قصد داریم افزودن لینک در استوری را آموزش دهیم تا از این امکان بسیار مفید استفاده کرده و فالوور هایتان را با سایت خود آشنا کنید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: برای آموزش ارسال ویدئو بیشتر از یک دقیقه در اینستاگرام مطلب نحوه گذاشتن igtv در پست اینستاگرام و برای آشنایی با نحوه ساخت گروه در اینستاگرام آموزش ساخت گروه در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

مراحل اضافه کردن لینک در استوری اینستاگرام

۱. ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را به نسخه اصلی بروز رسانی کرده و آن را اجرا کنید.

۲. با انتخاب کردن آیکون دوربین بالای صفحه و یا لمس عکس پروفایل خود در صفحه هوم و یا صفحه پروفایل وارد بخش استوری شوید.

۳. پس از گذاشتن استوری مورد علاقه خود آیکون زنجیر مانندی که به بخش استوری اینستاگرام تازه اضافه شده است و به شکل لینک می باشد را انتخاب کنید.

اضافه کردن لینک در اینستاگرام

۴. بعد از لمس آیکون لینک گذاری در استوری اینستاگرام برای شما دو گزینه با خواهد شد که ما برای گذاشتن لینک در استوری گزینه اول یعنی url را انتخاب میکنیم.

۵. سپس در ادامه بخش add link، لینک و یا همان آدرس مد نظر را در کادر مربوطه وارد کرده و سپس تیک آبی رنگ در بالای صفحه را لمس میکنیم.

اضافه کردن لینک در اینستاگرام

۶. بعد از لینک دار کردن استوری خود علامت زنجیر مانند قبلی تغییر شکل جزئی خواهد دید که به معنای لینک دار شدن استوری مربوطه میباشد بعد از انتشار کردن استوری خود نیز میتوانید برای مطمئن شئن از لینک خود آیکون زنجیر مانند در پایین صفحه را لمس کنید.

اضافه کردن لینک در اینستاگرام

۷. بعد از انتشار کردن استوری فالور های شما می توانند علاوه بر مشاهده استوری با استفاده از گزینه ( See more ) و یا با بالا کشیدن صفحه وارد آدرس لینک شما شوند.

 

منبع

۰ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. محمد گفت:
    سلام موبايلم ايفون ٦هستش گزينه ي ارسال لينك ندارم چيكار كنم
    لطفاً راهنماييم كنيد ممنون