اینترنتموبایل

آموزش از بین بردن حباب گلس گوشی

نوشته شده در ۴ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش از بین بردن حباب گلس گوشی

آموزش از بین بردن حباب گلس گوشی

محافظ صفحه نمایش به محافظت از لوازم الکترونیکی شما در برابر ترک ها و خط و خش کمک می کند اما در صورت عدم استفاده صحیح ممکن است حباب هوا در زیر آن تشکیل شود یا صفحه شما کاملاً صاف نباشد. محافظ های صفحه نمایش پوشش های شفاف و چسبنده است که روی صفحه نمایش رایانه ها، کنسول ها، تلفن ها و سایر دستگاه های الکترونیکی قرار داده شده است. محافظ صفحه نمایش از خراش جلوگیری می کند. با این حال، حباب دور گلس غیر معمولی که زیر آنها ایجاد شود بسیار آزار دهنده می باشند. در ادامه مبحث به آموزش از بین بردن حباب گلس گوشی می پردازیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: همچنین مبحث آموزش تشخیص سریع اتصال فلش یا کابل USB در جهت صحیح را مطالعه نمایید.

 

رفع حباب اطراف گلس موبایل با تعویض یا نصب دوباره گلس

یکی از راه های ممکن برای رفع حباب گلس گوشی و از بین بردن حباب اطراف گلس نصب یک گلس جدید یا نصب دوباره گلس خودتان است. برای رفع حباب اطراف گلس موبایل، یک گوشه محافظ صفحه نمایش خود را با تیغ بلند کنید تا آن را جدا کنید. لبه تیز تیغ را در زیر یکی از گوشه ها روی محافظ صفحه خود بکشید.

تیغه را به صورت افقی نگه دارید تا در صفحه شما سوراخ نشود و آن را خراشیده نکند. هنگامی که گوشه را بلند می کنید، محافظ صفحه به آرامی دستگاه شما را بلند می کند. هنگامی که چسب روی محافظ صفحه شل شد، آن را از دستگاه خود جدا کنید.

سعی نکنید که محافظ صفحه خود را خم کنید تا آن را بلند کنید زیرا ممکن است خراب یا خرد شود. بسیاری از محافظ صفحه نمایش را می توان چندین بار حذف کرد و دوباره از آن استفاده کرد.

آموزش از بین بردن حباب گلس گوشی

صفحه خود را با یک پارچه تمیز بدون پرز تمیز و خشک کنید. گرد و غبار و لکه بر روی دستگاه شما دلیل اصلی حباب هوا است. برای از بین بردن هوای دور گلس گوشی صفحه خود را تمیز کنید.

گوشه یک پارچه تمیز کننده را با مالیدن الکل یا روغن ضد حباب گلس مرطوب کنید و آن را روی صفحه دستگاه خود پاک کنید تا گرد و غبار و لکه ای از آن جدا شود. بعد از استفاده از پارچه مرطوب، از پارچه بدون پرز استفاده کنید تا صفحه کاملاً خشک شود.

همچنین می توانید از دستمال های بسته بندی شده جداگانه ای که برای تمیز کردن صفحه ها تولید می شود، استفاده کنید. دستمال مرطوب صفحه در فروشگاه های لوازم الکترونیکی در دسترس است.

آموزش از بین بردن حباب گلس گوشی

هرگونه گرد و غبار اضافی را با نوار بردارید. نوار چسبنده ای را روی صفحه نمایش خود قرار داده و به آرامی بر روی آن فشار دهید تا چسبیده باشد. نوار را به آرامی بلند کنید تا قطعات کوچکتر از گرد و غبار را بردارید.

آموزش از بین بردن حباب گلس گوشی

مجدداً محافظ صفحه را استفاده کنید. لبه های محافظ صفحه نمایش خود را با دستگاه خود تنظیم کنید تا کج نشود. وقتی از نحوه قرارگیری محافظ صفحه مطمئن شدید، یک لبه آن را در مقابل صفحه قرار دهید و به آرامی آن را در جای خود فشار دهید. چسب در قسمت پشتی محافظ بلافاصله شروع به چسبیدن به صفحه خواهد کرد.

آموزش از بین بردن حباب گلس گوشی

انگشت یا کارت اعتباری خود را روی سطح محافظ صفحه نمایش خود مالش دهید. هنگامی که محافظ صفحه نمایش خود را به دستگاه خود متصل کرد، با انگشت خود یا لبه کارت اعتباری در مرکز صفحه فشار دهید.

از وسط دستگاه خود به لبه بیرونی فشار دهید تا هر حباب هوا از زیر محافظ صفحه نمایش خارج شود. در کل صفحه کار کنید تا همه حباب های هوا را فشار دهید.

آموزش از بین بردن حباب گلس گوشی

 

نحوه از بین بردن حباب گلس گوشی با کمک روغن

برای از بین بردن حباب اطراف گلس می توانید از روغن نیز استفاده کنید. سوال بسیاری از افراد این است که چگونه حباب های زیر گلس را از بین ببریم آن هم بدون هیچ وسیله خاصی، که در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم.

انتهای یک گوش پاکن را را با روغن پخت و پز مرطوب کنید. از روغن زیتون یا گیاهی برای بهترین نتیجه استفاده کنید.

۱ قاشق چای خوری (۴/۹ تا ۹/۹ میلی لیتر) روغن را درون یک ظرف کوچک بریزید تا بتوانید به راحتی انتهای یک تکه پنبه را مرطوب کنید. کفپوش پنبه را با یک لایه نازک روغن بپوشانید اما نه به اندازه آن که آب آن چکه شود

گوش پاکن را در امتداد لبه ها با حباب هوا مالش دهید. روغن اضافی خود را از تخته پنبه خود جدا کنید. یک لایه نازک از روغن را روی لبه ها بمالید تا بتواند در زیر محافظ صفحه نمایش شما قرار بگیرد. روغن حباب های هوا را صاف کرده و باعث رفع حباب روی صفحه گوشی می شود.

آموزش از بین بردن حباب گلس گوشی

محافظ صفحه را به عقب فشار داده و روغن را پاک کنید. هنگامی که محافظ صفحه نمایش شما حباب هوایی در اطراف لبه ندارد، آن را محکم روی صفحه بکشید تا محکم بچسبد. برای خشک کردن لبه های اطراف محافظ صفحه نمایش خود از یک تکه دستمال کاغذی استفاده کرده و روغن اضافی را که بیرون آورده شده است تمیز کنید.

آموزش از بین بردن حباب گلس گوشی

 

از بین بردن حباب زیر برچسب و رفع حباب گلس با سشوار

شما می توانید برای از بین بردن حباب ضد خش و رفع حباب زیر گلس گوشی از روش دیگری نیز استفاده کنید. در ابتدا دستگاه خود را خاموش کنید.

از لبه کارت اعتباری برای فشار دادن حباب ها به بیرون استفاده کنید. اگر صفحه LCD ملایمی دارید، خیلی فشار ندهید. صفحه را کمی با یک سشوار گرم کنید تا نرم شود، اما گلس یا دستگاه را بیش از حد گرم نکنید. کارت اعتباری را با زاویه نگه دارید و از مرکز به سمت لبه ها کار کنید.

اگر کارت اعتباری به اندازه کافی حباب ها را از بین نبرد، گلس را جدا کرده و آن را در محلول الکل، آب و صابون فرو کنید. یک کاسه یا سینی را با قطعات مساوی الکل و آب پر کنید و یک قطره صابون به آن اضافه کنید.

گلس را از روی صفحه نمایش بردارید کنید و آن را در محلول فرو کنید. گلس را نگه دارید و مایع اضافی را تکان دهید. دوباره آن را روی صفحه بچسبانید.

گلس را با کارت اعتباری صاف کنید و بگذارید خشک شود. ظرف سی دقیقه محلول تبخیر می شود و محافظ شما چسبیده و صاف می شود.

 

منبع