اینترنتموبایل

آموزش ارسال پیام به خود در واتساپ

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۱ دیدگاه ارسال شده است

آموزش ارسال پیام به خود در واتساپ

آموزش ارسال پیام به خود در واتساپ

در شبکه های اجتماعی همواره به دلایل مختلفی نیاز داریم تا برخی از پیام ها را در پیام رسان خود ذخیره کنیم. ممکن است با پیام جالبی رو به رو شوید که قصد ذخیره سازی آن را داشته باشید و یا پیامی را باید در زمان خاصی ارسال کنید. در این موارد برای ذخیره پیام ها کافیست تا آن ها را به خود ارسال کنید. در این مبحث به آموزش ارسال پیام به خود در واتساپ با روش های مختلف می پردازیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آموزش نحوه برقراری تماس تصویری با چند نفره در واتساپ مبحث آموزش گذاشتن آهنگ در استوری واتساپ را مطالعه نمایید.

 

روش ارسال پیام برای خود در واتساپ

ساده ترین راه، ساخت یک مخاطب با شماره خودتان است. به برنامه مخاطبین گوشی رفته و یک مخاطب با شماره خود ایجاد کنید. سپس در واتس اپ پیام مورد نظر را با انتخاب از مخاطبین به شماره خودتان بفرستید.

آموزش ارسال پیام به خود در واتساپ

از این بعد می توانید پیام ها را مستقیم به این قسمت بفرستید. در این روش پیام های ذخیره شده در واتس اپ ممکن است در صفحه چت با خود شماره تلفنتان را به جای نامتان ببینید که مسئله ای نیست.

 

با ایجاد گروه در واتساپ به خودتان پیام بفرستید

دیگر راه شما برای ارسال به خود در واتساپ، استفاده از گروه در واتس اپ می باشد. برای این کار واتس اپ را باز کرده و روی آیکن سه نقطه در گوشه صفحه تپ کنید. در منوی باز شده گزینه New Group را انتخاب کنید. یک عضو را به طور اختیاری انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید. یک نام برای گروه انتخاب کرده و آن را تایید کنید.

آموزش ارسال پیام به خود در واتساپ

حال یک گروه دو نفره را تشکیل داده اید. روی نام گروه تپ کرده و در قسمت مخاطبین، انگشت خود را روی شخص دیگر نگه داشته و با انتخاب Remove username و تایید آن، شخص را از گروه حذف کنید.

آموزش ارسال پیام به خود در واتساپ

حال شما در گروه تنها می باشید و از این محیط برای ذخیره فایل صوتی در واتس اپ و.. استفاده کنید. پیام های ارسال شده برای خود در اینجا برای شخص دیگری به جز شما قابل مشاهده نخواهد بود.

 

نحوه ارسال پیام به خود در واتساپ با ابزار WhatsApp Direct

استفاده از ابزار WhatsApp Direct دیگر راه شما برای ارسال فایل به خود در واتساپ است. در واقع با ابزار WhatsApp Direct می توانید به هر شخصی که حتی در مخاطبین شما نیست، در واتس اپ پیام ارسال کنید. برای استفاده از این سرویس، ابتدا سرویس WhatsApp Direct را در گوشی تلفن همراه خود باز کنید. سپس در صفحه باز شده، کد کشور خود را انتخاب کنید. شماره تلفن واتس اپ خود را نیز وارد کنید. برای شروع یک پیام آزمایشی را وارد کنید.

آموزش ارسال پیام به خود در واتساپ

حال شما با شماره تلفن خود به یک چت واتس اپ جدید هدایت می شوید. اکنون می توانید به سادگی پیام های خود را در اینجا ذخیره کنید. قابل ذکر است که این سرویس در پلتفرم های iPhone, Android و Windows Phone قابل دسترسی می باشد.

 

منبع

۰ دیدگاه را شما می توانید ببینید