اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ارسال پست به استوری اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش ارسال پست به استوری اینستاگرام

چگونه می توانم پست های مورد علاقه خود را استوری کنم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام گشت و گذار در اینستاگرام از محتوای یک پست خوشتان آمده باشد و قصد داشته باشید آن را در قالب استوری با دوستان و فالوور های خود نیز به اشراک بکذارید. و یا جهت حمایت از یک پیج و بالا بردن تعداد لایک و کامنت یک پست قصد انجام این کار را داشته باشید اما ندانید چگونه؟ ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ارسال پست به استوری اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری نحوه فعالسازی قابلیت کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام، مبحث آموزش فعالسازی قابلیت کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه ارسال پست به استوری اینستاگرام

همانطور که گفتیم شما م یتوانید با استوری کردن یک پست در اینستاگرام، میزان لایک و کامنت آن را بالا برده و از آن حمایت کنید. اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال راهی برای استوری کردن و به اشتراک گذاری پست های مورد علاقه خود با قالوورهایتان بودید کلفیست مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

۱. ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید.

۲. سپس پست مورد نظر خود را که قصد استوری کردن آن را دارید باز کنید.

۳. در زیر پست بر روی آیکون به شکل فلش که در سمت چپ تصویر قرار دارد کلیک کنید.

ارسال پست به استوری(مرحله 3)

 

۴. در منوی جدیدی که برای شما نمایان می شود کافیست گزینه Add Post to Your Story را انتخاب کنید.

مرحله 4

 

۵. همچنین در این بخش می توانید به صورت اختصاصی و تنها برای یک یا چند نفر این پست را ارسال کنید.

۶. تنها کافیست نام او را پیدا کنید و گزینه آبی رنگ Send در کنار نام آن ها را انتخاب کنید.

۷. پس از ارسال پست به استوری، می توانید تغییرات مد نظر خود را بر روی آن اعمال کرده و درنهایت بر روی گزینه Send To کلیک کنید.

مرحله 7

 

۸. همانطور که مشاهده نمودید در مطلب بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید پست های مورد علاقه خود را در استوری منتشر کنید و محتوای آن ها را با فالوور های خود به اشتراک بگذارید.