اینترنتموبایل

آموزش آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام (Archive)

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۵ دیدگاه ارسال شده است

آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام (Archive)

آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام (Archive)

آرشیو کردن پست های اینستاگرام (Archive) سبب می‌شود تا سایر کاربران قادر به مشاهده آن‌ها نباشند، اما شما هر زمان که تمایل داشته باشید در اکانت خود بتوانید به آن پست های آرشیو شده دسترسی یابید. این قابلیت منجر به مخفی شدن پست های مورد نظرتان در اینستاگرام می‌شود.در این مقاله قصد داریم به آموزش آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام (Archive) بپردازیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: برای آشنایی با چگونگی اضافه کردن افکت واقعیت افزوده به لایو اینستاگرام، آموزش اضافه کردن افکت واقعیت افزوده به ویدیوهای لایو اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

آموزش آرشیو کردن پست های اینستاگرام (Archive)؛ چگونه پست خود را مخفی کنیم؟

۱. برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

۲. به بخش پروفایل (Profile) بروید. در این بخش لیست پست های خود و اطلاعاتی همچون تعداد فالوورها، فالویینگ ها و غیره ارائه شده‌اند.

آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام (Archive)

۳. پست مد نظرتان که قصد دارید مخفی یا آرشیو شود را انتخاب کنید.

۴. آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای پست را لمس کنید.

آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام (Archive)

۵. در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه Archive را انتخاب کنید.

آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام (Archive)

به همین سادگی پست مورد نظر مخفی یا آرشیو می‌شود. در نظر داشته باشید که قابلیت مخفی کردن یا آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام (Archive) هنوز به طور گسترده ارائه نشده و فقط در برخی مناطق قابل استفاده است. قرار است اینستاگرام به تدریج این ویژگی را در سایر نقاط هم منتشر و در اختیار کاربران قرار دهد.

 

مشاهده لیست پست های مخفی یا آرشیو شده اینستاگرام

شما به عنوان صاحب اکانت خود هر زمان که تمایل داشته باشید، می‌توانید لیست پست های آرشیو شده خود را مشاهده کنید. برای انجام این کار آیکون جدید و شبیه به “تایمر” در گوشه سمت راست و بالای صفحه پروفایل ارائه شده که باید آن را لمس نمایید. مراحل دقیق دسترسی به این گزینه به شرح زیر هستند:

آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام (Archive)

۱. برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

۲. به قسمت پروفایل (Profile) بروید.

۳. آیکون با نماد “تایمر” را از گوشه سمت راست و بالای صفحه انتخاب کنید.

به این صورت لیستی از پست های آرشیو شده اینستاگرامتان نمایان می‌شوند.

 

منبع

۵ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. سعید گفت:
    سلام بیشتر پستهای من گزینه آرشیو رو نداره فقط میتونم حذف کنم لطفا اگه میتونید یه راهکار برای آرشیو کردن پستهام بدید با تشکر سعید
    • کیان گفت:
      با سلام، برای یادگیری نحوه آرشیو کردن پست ها، مطلب زیر را مطالعه نمایید.
      <a href="https://tazehkar.com/%d8%a2%d8%b1%d8%b4%db%8c%d9%88-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%be%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-archive/" rel="noopener" target="_blank">آموزش آرشیو کردن پست ها در اینستاگرام (Archive)</a>
  2. مرضیه ابراهیمی گفت:
    من پستمو یک روزه گذاشتم ولی اصلا این گزینه ی ارشیو رو نداره بقیه پستها که دو روز ازش گذشته این اپشن رو داره باید چکار کنم